Skravletråd

Høres likt ut som her, med andre ord. Men unntak av at alle filmer som er mer enn 10 år gamle er uaktuelle (så alle gamle actionfilmer er nei).

Men alltid like vanskelig å finne noe begge vil se. Blir ofte at vi bestemmer oss for en skuespiller og browser på netflix, se om noe passer :p
Ja, ikke så lett alltid. Og veldig skumle filmer eler grøsser er uaktuelt for meg:P
Men skal nok finne en i kveld og;):D

Argh!!! Jeg er på jobb for å få rettet unna noe på tentamenshaugen min her, men jeg er så ukonsentrert! Har vært her i snart to timer og har rettet en og en halv... Men har fått betalt regninger på nettbanken, lest alle nettaviser og spist suppe da :P

I kveld skal jeg treffe mammaene fra forrige barselsgruppe og spise middag sammen. Blir laksetartar til forrett, reker og loff til hovedrett og tiramisukake til dessert! Gleder meg sånn :) Damene vil visst ut på puben etterpå, så da tror nok jeg at jeg stikker hjem, men får bestemme meg der og da.

Gleder meg til ut å spise sammen med kjæresten i kveld, syns virkelig jeg fortjener det! :D

Puh, nå har jeg fortalt det til foreldrene mine og brødrene mine :) Var sinnsykt nervøs av en eller annen grunn, så deilig å ha fått gjort det. Mamma ble jo selvfølgelig kjempeglad da :D Så nå vet alt av familie det, og er stor stas, for blir første barnebarn på begge sider :)

Puh, nå har jeg fortalt det til foreldrene mine og brødrene mine :) Var sinnsykt nervøs av en eller annen grunn, så deilig å ha fått gjort det. Mamma ble jo selvfølgelig kjempeglad da :D Så nå vet alt av familie det, og er stor stas, for blir første barnebarn på begge sider :)

Så gøy ☺
Alltid veldig nervepirrende. . Jeg turte ikke si det til mamma, så jeg sendte henne bare en snap som hun så i 3 sek av en positiv test ;) hun ble ganske så forvirret om hun faktisk så det hun trodde ;)

Våres familier har vist det noen uker nå. Og alle ble kjempe glad.
Så regner med vi forteller det videre til resten av verden snart ☺

Snart robinson her, yayy:) Hva gjør dere på i kveld?:)

Før i dag har vi vært på tur til en gård i nærheten:D

Back
Topp