Skravletråd

God morgen!

Er på vei til jobb - det er sol ute, så klager ikke ^-^

Hva med deg/dere?

Sitter hjemme å sløver med Greys nå :) skal til fysio med minsta senere :) så bør det å handle etter på :) ikveld blir det en tur til foreldrene mine :)

Sitter hjemme å sløver med Greys nå :) skal til fysio med minsta senere :) så bør det å handle etter på :) ikveld blir det en tur til foreldrene mine :)
Så koselig da ^-^

Ser for meg kaos etter jobb. Skal ha nytt sameiemøte forbi velge ny styreleder - ingen har lyst og ingen har meldt seg... Samtidig skal typen ha besøk for å se fotball hjemme, så han maser allerede om at det ikke bør strekke seg ut i tid :P

Og jeg som bare har lyst til å kaste meg på sofaen ><

Så koselig da ^-^

Ser for meg kaos etter jobb. Skal ha nytt sameiemøte forbi velge ny styreleder - ingen har lyst og ingen har meldt seg... Samtidig skal typen ha besøk for å se fotball hjemme, så han maser allerede om at det ikke bør strekke seg ut i tid :P

Og jeg som bare har lyst til å kaste meg på sofaen ><
Åg uff slike møter er kjedelige. Mye lettere når noen vill være styreleder :)
Håper det får fort da :)
Å at du får slappet av i sofaen :)

Er hjemme frem til lunsj og retter tentamener. Har to uker til alt MÅ være ferdig!

God morgen alle sammen :D
Håper alle får en flott dag :D
Hva er deres planer i dag ? :D
God morgen:)
Guttungen er levert i barnehagen. Han var så fin i dag, i blå penbukse og lyseblå skjorte med striper:) Fotografering i barnehagen i dag:D
Ellers er det en fryktelig lang vakt på meg i dag. Slappe av frem til det. Nå står ostesmørbrød i ovnen:D

God morgen:)
Guttungen er levert i barnehagen. Han var så fin i dag, i blå penbukse og lyseblå skjorte med striper:) Fotografering i barnehagen i dag:D
Ellers er det en fryktelig lang vakt på meg i dag. Slappe av frem til det. Nå står ostesmørbrød i ovnen:D
Så gøy med fotografering da :)
Kos deg masse med oste smørbrødet ditt :D

Høres både morsomt og kjedelig ut - men må da være noen gullkorn der inne av og til? :)
Uff masse lykke til. Blir sikkert veldig godt når du er ferdig
Det er egentlig veldig fint å rette tentamener, for man får innblikk i hvordan elevene tenker. Men etter jeg ble gravid er hodet så fryktelig avskrudd, så får ikke konsentrert meg... Skal sette standpunkt i skriftlige fag om to uker derfor må alt være rettet innen da.... Blæh! Regner med at de kommer opp i engelsk skriftlig også, så da må jeg være klar for forberedelser og sånt. Eksamen 19. mai dersom de kommer opp.

Back
Topp