Ja. Satser på han kan svømme tidligEr så alt for mange små med vannskrekk så det er jo supert at han koser seg sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Satser på han kan svømme tidligEr så alt for mange små med vannskrekk så det er jo supert at han koser seg sånn![]()
Misunner deg slush merker jegKvelden er komplett <3 tv, nystekt rundstykke å slushblir ikke bedre enn det
![]()
Alltid mest blåMisunner deg slush merker jegHva smak?
Ja jammenHeldiggrisen![]()
Bør få rabatt du nesten så mange som du kjøperJa jammener sykt godt for
Meg at det ikke er lengre enn 5 min å kjøre opp å kjøpe![]()
Hahaha ja jeg burde egentlig detBør få rabatt du nesten så mange som du kjøper![]()
Hahaha ja jeg burde egentlig deti stedet får sånn kaffe kort så burde Jeg ha slush kort
hver 5 gratis
![]()
Så koselig da ^-^Sitter hjemme å sløver med Greys nåskal til fysio med minsta senere
så bør det å handle etter på
ikveld blir det en tur til foreldrene mine
![]()
Åg uff slike møter er kjedelige. Mye lettere når noen vill være styrelederSå koselig da ^-^
Ser for meg kaos etter jobb. Skal ha nytt sameiemøte forbi velge ny styreleder - ingen har lyst og ingen har meldt seg... Samtidig skal typen ha besøk for å se fotball hjemme, så han maser allerede om at det ikke bør strekke seg ut i tid
Og jeg som bare har lyst til å kaste meg på sofaen ><
Høres både morsomt og kjedelig ut - men må da være noen gullkorn der inne av og til?Er hjemme frem til lunsj og retter tentamener. Har to uker til alt MÅ være ferdig!
Uff masse lykke til. Blir sikkert veldig godt når du er ferdigEr hjemme frem til lunsj og retter tentamener. Har to uker til alt MÅ være ferdig!
God morgenGod morgen alle sammen
Håper alle får en flott dag
Hva er deres planer i dag ?![]()
Så gøy med fotografering daGod morgen![]()
Guttungen er levert i barnehagen. Han var så fin i dag, i blå penbukse og lyseblå skjorte med striperFotografering i barnehagen i dag
![]()
Ellers er det en fryktelig lang vakt på meg i dag. Slappe av frem til det. Nå står ostesmørbrød i ovnen![]()
Så gøy med fotografering da
Kos deg masse med oste smørbrødet ditt![]()
Høres både morsomt og kjedelig ut - men må da være noen gullkorn der inne av og til?![]()
Det er egentlig veldig fint å rette tentamener, for man får innblikk i hvordan elevene tenker. Men etter jeg ble gravid er hodet så fryktelig avskrudd, så får ikke konsentrert meg... Skal sette standpunkt i skriftlige fag om to uker derfor må alt være rettet innen da.... Blæh! Regner med at de kommer opp i engelsk skriftlig også, så da må jeg være klar for forberedelser og sånt. Eksamen 19. mai dersom de kommer opp.Uff masse lykke til. Blir sikkert veldig godt når du er ferdig