Skravletråd

Planen er å overleve arbeidsdagen og komme meg på ul.. #ubrukelig

Nervøs til tusen, min familir vet det jo nå, men er familien til samboeren som blir spennende
! :O de mener han har nok med de to han har!

Hehe, jaja..men de blir vel glad når de får vite nyheten tror du?:D

Hehe, jaja..men de blir vel glad når de får vite nyheten tror du?:D

Vet ikke :P
Er så usikker på det, vet at samboeren til svigerbror blir kjempe glad, men svigerforeldrene mine er jeg litt bekymret for, da de vet vi har slitt en del økonomisk liksom, og mener at vi ikke trenger barn enda :P

Vet ikke :p
Er så usikker på det, vet at samboeren til svigerbror blir kjempe glad, men svigerforeldrene mine er jeg litt bekymret for, da de vet vi har slitt en del økonomisk liksom, og mener at vi ikke trenger barn enda :p
Men de kan jo mene hva de vil;) Får nå håpe de blir glad da:D
Her blir det 5 barnebarnet på hans side og 2 på min.

Ønsker alle sammen en fin tirsdag:D Hva er deres planer for dagen:)?
Vert hos skolelegen med hu som skal begynne på skolen. Å hele dagen til nå har gått til venting..å kjøring frem og tilbake :/ å nå venter jeg igjen.. Denne gangen på å begynne på jobb .. Begynner ikke før 11.. Skal bli godt når denne dagen er over kjenner jeg :p

Vert hos skolelegen med hu som skal begynne på skolen. Å hele dagen til nå har gått til venting..å kjøring frem og tilbake :/ å nå venter jeg igjen.. Denne gangen på å begynne på jobb .. Begynner ikke før 11.. Skal bli godt når denne dagen er over kjenner jeg :p
Den store ventedagen:P Så kjedelig da...
Hvor lenge jobber du da?:)

Ville bare ønske dere alle en fin dag ;-) Nå skal jeg komme meg ut i solen.. må en tur til legen og hente gradert sykmelding, skal endelig tilbake etter å ha vært vekke i 5 uker.. også må jeg ha henvisning til fysioterapi. Bekkenet mitt begynte å krangle for fullt i går! Så nå må jeg forebygge og holde det i sjakk :-)

Men de kan jo mene hva de vil;) Får nå håpe de blir glad da:D
Her blir det 5 barnebarnet på hans side og 2 på min.

Det blir første på min side og nummer 8 på hans! :)
Blir andre oldebarnet til bestefar, og begge blir født i år! (han har tre stk som er barnebarn til stedatteren hans men de har ikke kontakt) så min familie gleder seg utrolig lillebror bare går å tripper til han skal få fortelle det til vennene sine! :P

Det er kjedelig med sånne vente å møte dager.. Å har nok ett møte i morgen.. Blæ :p
Jobber bare til 16 :) så akkurat det kan jeg ikke klage på :p
Det er det helt klart:)
Ok. godt det ikke er lenger. Håper du har det greit på jobb:)

Back
Topp