Skravletråd

Har akkurat blitt levende:) skal på ul kl 13 :)
Sov lenge I dag:) har ikke gjort stort annet enn å drikke kaffe, skravle og tegne. Så kan vel ikke klage:)

Planer for I dag du da? :)
Så gøy med ul! Og ja, høres ut som en herlig start på dagen ^-^

Planer har jeg en del av, må bare se å få kommet I gang :P

Har en del maskiner som bør settes på, samt bretting av klær og håndklær - vasking av bil utgår, da det regner.

Og hvis jeg er kjempetøff (prøver å bygge opp motivasjon ser du ;) ) så demonterer jeg den her:

Vedlegg

• 1439286431710.jpg
    1439286431710.jpg
    43,3 KB · Visninger: 4
Så gøy med ul! Og ja, høres ut som en herlig start på dagen ^-^

Planer har jeg en del av, må bare se å få kommet I gang :P

Har en del maskiner som bør settes på, samt bretting av klær og håndklær - vasking av bil utgår, da det regner.

Og hvis jeg er kjempetøff (prøver å bygge opp motivasjon ser du ;) ) så demonterer jeg den her:
Ja da har a du planer:) å ja se den med motivasjonen til å demontere:)

Åå så morro :) er alltid godt å få dem hjem, eller komme hjem til den/dem :)
Absolutt! Huset virke så tomt I går uten dem.. men vet at de har det bra på kattepensjonatet de er på - sist var det så vidt de ville hjem :P

Bilturen hjem derimot... yngste pusen HATER å kjøre bil, så ham jamrer seg hele veien :P

Funnet fargene igjen :D hehe :p men det tar jammen tid med de små detaljene :D
Er vel det som er del av poenget? At det skal ta tid så man får slappet av? (Hørte noen på tv snakket om det I går - er visst ikke bare her I Norge det har tatt litt av ;) )

Jeg er ikke halveis en gang :D er jammen mange timers arbeid :) håper du finner en bok du liker snart :D :D
Så bra ^-^ var litt redd for at den skulle bli fort ferdig :P

Bør vel ta å få sett på noen snart, men blir en gang etter lønning. I mellomtiden får jeg heller teste ut de strikkegreiene. Fikk jo laget de minibootiesene, så se om jeg ikke skal prøve meg på sokker?

Så bra ^-^ var litt redd for at den skulle bli fort ferdig :P

Bør vel ta å få sett på noen snart, men blir en gang etter lønning. I mellomtiden får jeg heller teste ut de strikkegreiene. Fikk jo laget de minibootiesene, så se om jeg ikke skal prøve meg på sokker?
Jeg var å redd for det men er ingen fare :p hehe

Fikk du laget de? :) har du bilde? :D :D

Jeg var å redd for det men er ingen fare :p hehe

Fikk du laget de? :) har du bilde? :D :D
I fix ^-^

Sånn ble de til slutt. Mer dekorative enn noe annet, da de ser lette ut å sparke av seg - men likevel :) morsomt og lett å lage ^-^

Vedlegg

• 1439289613974.jpg
    1439289613974.jpg
    51,5 KB · Visninger: 4
Puhh da har jeg satt på vaskemaskinen, lagt på plass klær, rydda på kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen, merket en del tøy, reparert og rydda sokkeskuffen til eldste, tatt bort for små sokker og fylt på med nye merka sokker :P nå ropte sofaen igjen :o

sambo tok med resten av skinkegratengen på jobb, så da ble det en minipizza på meg i dag og gitt :)

Back
Topp