HeheFår vel gå opp å bli levendekan ikke se ut som en zombi når vi skal avgårde
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheFår vel gå opp å bli levendekan ikke se ut som en zombi når vi skal avgårde
![]()
Nei, tar vel kanskje litt under en time når man bare er to. Men når man ender opp med å si "en gang til" hele tiden, så går tiden forthehe ok, men tar det lang tid om man spiller det vanlig? Syns det så litt morsomt ut![]()
Har aldri brukt ull på mine når de var nyfødtEr ikke noe glad I ull selv, det klør, derfor har jeg valgt bomull.
God morgen alle, forresten
Ser dere allerede har rukket mye skravling ^-^
God morgenGod morgen alle, forresten
Som en stein!God morgen![]()
![]()
Sovet godt?![]()
Hehe ja det går unna![]()
Hehehe forstår hva du menerSom en stein!
Komiske er at jeg drømte at den lille drev og sparket noe voldsomt - mest sannsynlig har den det, men kroppen har ikke latt seg vekke av den grunn og bare "lagt det til drømmen" ^-^ (også sånn jeg klarer å sove meg igjennom alarmer og annet - hodet mitt bare tar det med inn I drømmen)
Haha - godt å høre at det ikke bare er meg ^-^Hehehe forstår hva du mener![]()
sjer ofte her å
![]()
Ja der det ^-^ og klarer ikke å ikke lese, såblitt litt![]()
Jeg tror ikke det går ... Altså å bli bestevenn med denHaha - godt å høre at det ikke bare er meg ^-^
Da gjenstår det bare for meg og vaskemaskinen å bli bestevenner - rett etter at jeg får halt meg ut av senga![]()
Ja der det ^-^ og klarer ikke å ikke lese, så
Men anbefaler Ticket to Ride - hadde fulgt litt med neste gang Ark har spill til 50%![]()
Hehe ^-^ da ble den sikkert glad ja!Jeg tror ikke det går ... Altså å bli bestevenn med den![]()
haha tror heller den er lei av meg
![]()
Men jeg gav min fri resten av dagen så jeg håper virkelig den er fornøyd![]()
Hehe ja da er det jo noe annetHehe ^-^ da ble den sikkert glad ja!
Her har den hatt ferie mens vi var borte, så sikkert bare glad til for noen oppdrag - i dag blir det nok mange![]()
Kan tenke meg det ^-^Hehe ja da er det jo noe annetmin har hatt sin daglige tur den nå
![]()
Åååh sjønner veldig godtKan tenke meg det ^-^
Problemet er bare å komme I gang - er så koselig å ligge her og kjenne på bevegelse og spark I stedet.. men dagen er jo allerede godt startet, så hjelper ikke å utsette![]()
Hva brukte du da, eller hva kommer du til å bruke nå? Bare bomull og så rett I pose eller hva skal du ha som mellom lag?Har aldri brukt ull på mine når de var nyfødtfor jeg Har selv veldig ømfintlig hud.. Serlig for ull.
har kun brukt bomull
![]()
God morgenGod morgen alle, forresten