Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ko helt sykt billig daDa ble det 317 kr inkludert frakt for 3 bukser og 1 genser til lillegutt og 1 bukse og 2 gensere til storebror..![]()
Det liker absolutt ikle jeg heller :/ skal ikke være stramt på barnuff liker absolutt ikke slike klær
Nja. Største her har ett sett men ikle brukt det så mye. Så jeg vet ikke helt . Han er å veldig varm av segNoen som har prøvd superundertøy til barn? Min eldste er så innmari varm av seg.. Men hvis han blir svett i det og så kald etterpå er det jo ikke noe særlig. har bare brukt ull til nå..
Hahahah noen i rosa må du jo ha![]()
De skal ha detNei det vil jeg ikke haNå har han litt god bollemage, men jeg syns babyer skal være sånn
![]()
Nei det gjør det så absolutt ikkeDet blir det nokog til den prisen gjør det liksom ikke noe om der blir noen fler etterhvert
![]()
Brød skiver med salami og majonesKos deg med frokost![]()
![]()
Hva du skal ha?
Så over klærna vi har til mj I år, å fant ut at jeg har mye I str 50, 56 og 62 litt I 68 og noe I større størrelserså trenger bare noe ull/flees til å ha utenpå
For skjønner fortsatt ikke dette, bomulls bukse, bomuls, body, så ull/flees dress/drakt og så kjørepose eller vogn pose. Enormt mye klær detta???
JeppHehe fort gjortvar det ticket to ride spillet?
Er ikke noe glad I ull selv, det klør, derfor har jeg valgt bomull.Vi bruker tynn ull og så hjemmestrikket tykkere ull inni vognpose om vinteren![]()
Jeppvi tok noen regelvarianter, så ble litt ivrige kan du si
![]()
Åh nammeBrød skiver med salami og majones+ appelsin juice
![]()
Åh fått klesvasken opp i tørketrommelen å fått tatt en god dusj å![]()
![]()