Skravletråd

hehe ok, men tar det lang tid om man spiller det vanlig? Syns det så litt morsomt ut :)
Nei, tar vel kanskje litt under en time når man bare er to. Men når man ender opp med å si "en gang til" hele tiden, så går tiden fort :P

Akkurat i går spilte vi Nordic Countries, beregnet for 2 til 3 spillere (veldig greit når man bare er 2) :P

God morgen alle, forresten :)

Ser dere allerede har rukket mye skravling ^-^

God morgen :D :D
Sovet godt? :)

Hehe ja det går unna :D
Som en stein! :)

Komiske er at jeg drømte at den lille drev og sparket noe voldsomt - mest sannsynlig har den det, men kroppen har ikke latt seg vekke av den grunn og bare "lagt det til drømmen" ^-^ (også sånn jeg klarer å sove meg igjennom alarmer og annet - hodet mitt bare tar det med inn I drømmen :P)

Som en stein! :)

Komiske er at jeg drømte at den lille drev og sparket noe voldsomt - mest sannsynlig har den det, men kroppen har ikke latt seg vekke av den grunn og bare "lagt det til drømmen" ^-^ (også sånn jeg klarer å sove meg igjennom alarmer og annet - hodet mitt bare tar det med inn I drømmen :P)
Hehehe forstår hva du mener :p :D sjer ofte her å :D

Haha - godt å høre at det ikke bare er meg ^-^

Da gjenstår det bare for meg og vaskemaskinen å bli bestevenner - rett etter at jeg får halt meg ut av senga :P
Jeg tror ikke det går ... Altså å bli bestevenn med den :o
:p haha tror heller den er lei av meg :o

Men jeg gav min fri resten av dagen så jeg håper virkelig den er fornøyd :p

Jeg tror ikke det går ... Altså å bli bestevenn med den :o
:p haha tror heller den er lei av meg :o

Men jeg gav min fri resten av dagen så jeg håper virkelig den er fornøyd :p
Hehe ^-^ da ble den sikkert glad ja!

Her har den hatt ferie mens vi var borte, så sikkert bare glad til for noen oppdrag - i dag blir det nok mange :D

Hehe ja da er det jo noe annet :p min har hatt sin daglige tur den nå :p
Kan tenke meg det ^-^

Problemet er bare å komme I gang - er så koselig å ligge her og kjenne på bevegelse og spark I stedet.. men dagen er jo allerede godt startet, så hjelper ikke å utsette :P

Kan tenke meg det ^-^

Problemet er bare å komme I gang - er så koselig å ligge her og kjenne på bevegelse og spark I stedet.. men dagen er jo allerede godt startet, så hjelper ikke å utsette :P
Åååh sjønner veldig godt :D jeg hadde jammen gjort det selv å hadde jeg hatt muligheten :)

Back
Topp