Skravletråd

Fått rydda litt hjemme jeg nå, i noen skap og skuffer. Fått frigjort nesten et helt skap bare ved å sortere og kaste:O Fornøyd med meg selv, og ganske så sliten

Ja det er godt!! Og i dag klødde det i fingrene etter å få gjort no, så jeg måtte bare:) kunne sikkert kasta enda mer, men jeg er nok litt sentimental av meg.
Er litt sånn jeg og - vet det er en del mer jeg kunne kastet, men likevel..

Åååh det er så kjipt :(

Haha minner meg om da jeg var gravid med elsdte .. Jeg hadde så dilla på isbiter at jeg nesten begynnte å gråte da jeg fikk lite i glasset på en restaurant :p haha

hehehe uff skal ikke være så greit :P :D har laget nye, så jeg har i alle fall isbiter til i kveld :D

Noen ganger greier jeg å skjære gjennom og si til meg selv "hva SKAL jeg med det?":D men Syns det er morsomt å ta vare på enkelte ting og da:P
Det er den magiske blandingen med "hva skal jeg med det?" og "når brukte jeg dette sist"?

Av og til er det nesten enklere å be mannen sortere - men da kastes det kanskje litt for mye igjen ><

Fått rydda litt hjemme jeg nå, i noen skap og skuffer. Fått frigjort nesten et helt skap bare ved å sortere og kaste:O Fornøyd med meg selv, og ganske så sliten

Så flink du har vært da :D Fått unna litt selv i dag også :D

Nå har jeg fått ordna med ennå mer klær og egentlig gjort meg ganske klar til å gå. Tenkte hente han bittelitt senere i dag siden de satt og spiste da jeg kom i går, så får han kanskje spist i fred :P

Hunder er rare. Jeg var ute med søpla og da jeg kom inn igjen kommer han løpende og er hoppende glad for å se meg :P Jeg var ute sånn ca 30 sekunder :P

Back
Topp