Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe hvertfall ikke ebayHva prates det om?![]()
Hahaha!! Nei, det burde jeg jo ha skjønt!Hehe hvertfall ikke ebayhoho
TihiHahaha!! Nei, det burde jeg jo ha skjønt!![]()
Oj så herligFått rydda litt hjemme jeg nå, i noen skap og skuffer. Fått frigjort nesten et helt skap bare ved å sortere og kaste:O Fornøyd med meg selv, og ganske så sliten
Ja det er godt!! Og i dag klødde det i fingrene etter å få gjort no, så jeg måtte bareOj så herlig![]()
det er godt når slike ting er gjort men ja man blir jammen sliten av det
Er litt sånn jeg og - vet det er en del mer jeg kunne kastet, men likevel..Ja det er godt!! Og i dag klødde det i fingrene etter å få gjort no, så jeg måtte barekunne sikkert kasta enda mer, men jeg er nok litt sentimental av meg.
Man kan alltid kaste merJa det er godt!! Og i dag klødde det i fingrene etter å få gjort no, så jeg måtte barekunne sikkert kasta enda mer, men jeg er nok litt sentimental av meg.
Ja, har det. Nå skal jeg smøre meg noen knekkebrød med kremost, og lage meg en cappuccino og slappe av med god samvittighetMan kan alltid kaste mermen du har da gjort mye du da
![]()
Noen ganger greier jeg å skjære gjennom og si til meg selv "hva SKAL jeg med det?"Er litt sånn jeg og - vet det er en del mer jeg kunne kastet, men likevel..
Åååh det er så kjipt
Haha minner meg om da jeg var gravid med elsdte .. Jeg hadde så dilla på isbiter at jeg nesten begynnte å gråte da jeg fikk lite i glasset på en restauranthaha
Det fortjener du virkelig nåJa, har det. Nå skal jeg smøre meg noen knekkebrød med kremost, og lage meg en cappuccino og slappe av med god samvittighetguttungen er over hos naboen han
![]()
Det er godthehehe uff skal ikke være så greit![]()
har laget nye, så jeg har i alle fall isbiter til i kveld
![]()
Det er den magiske blandingen med "hva skal jeg med det?" og "når brukte jeg dette sist"?Noen ganger greier jeg å skjære gjennom og si til meg selv "hva SKAL jeg med det?"men Syns det er morsomt å ta vare på enkelte ting og da
![]()
Fått rydda litt hjemme jeg nå, i noen skap og skuffer. Fått frigjort nesten et helt skap bare ved å sortere og kaste:O Fornøyd med meg selv, og ganske så sliten
Ja det er godt!! Og i dag klødde det i fingrene etter å få gjort no, så jeg måtte barekunne sikkert kasta enda mer, men jeg er nok litt sentimental av meg.