Hei og hopp! Fin start på dagen?God morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og hopp! Fin start på dagen?God morgen![]()
Har akkurat blitt levendeHei og hopp! Fin start på dagen?
Så gøy med ul! Og ja, høres ut som en herlig start på dagen ^-^Har akkurat blitt levendeskal på ul kl 13
![]()
Sov lenge I daghar ikke gjort stort annet enn å drikke kaffe, skravle og tegne. Så kan vel ikke klage
Planer for I dag du da?![]()
Ja da har a du planerSå gøy med ul! Og ja, høres ut som en herlig start på dagen ^-^
Planer har jeg en del av, må bare se å få kommet I gang
Har en del maskiner som bør settes på, samt bretting av klær og håndklær - vasking av bil utgår, da det regner.
Og hvis jeg er kjempetøff (prøver å bygge opp motivasjon ser du) så demonterer jeg den her:
Masse planer ^-^ HeheJa da har a du planerå ja se den med motivasjonen til å demontere
![]()
Nei det blir body, strømpebukse, å så en tynn bukse/genser å en sånn bamse dressHva brukte du da, eller hva kommer du til å bruke nå? Bare bomull og så rett I pose eller hva skal du ha som mellom lag?
Åå så morroMasse planer ^-^ Hehe
Men ja, får se hvor mye vi rekker - kattene skal også hentes hjem i kvelddet gleder jeg meg masse til og ^-^
Absolutt! Huset virke så tomt I går uten dem.. men vet at de har det bra på kattepensjonatet de er på - sist var det så vidt de ville hjemÅå så morroer alltid godt å få dem hjem, eller komme hjem til den/dem
![]()
Er vel det som er del av poenget? At det skal ta tid så man får slappet av? (Hørte noen på tv snakket om det I går - er visst ikke bare her I Norge det har tatt litt avFunnet fargene igjenhehe
men det tar jammen tid med de små detaljene
![]()
Ja det er jo det som er poengetEr vel det som er del av poenget? At det skal ta tid så man får slappet av? (Hørte noen på tv snakket om det I går - er visst ikke bare her I Norge det har tatt litt av)
Absolutt - ser så koselig utJa det er jo det som er poenget![]()
Hehe ja det har tatt av i mange land![]()
er kjekt da
![]()
Jeg er ikke halveis en gangAbsolutt - ser så koselig ut![]()
Har kjøpt inn blyanter, men ikke kommet lenger ^-^
Snart ferdig med din du?
Så bra ^-^ var litt redd for at den skulle bli fort ferdigJeg er ikke halveis en ganger jammen mange timers arbeid
håper du finner en bok du liker snart
![]()
![]()
Jeg var å redd for det men er ingen fareSå bra ^-^ var litt redd for at den skulle bli fort ferdig
Bør vel ta å få sett på noen snart, men blir en gang etter lønning. I mellomtiden får jeg heller teste ut de strikkegreiene. Fikk jo laget de minibootiesene, så se om jeg ikke skal prøve meg på sokker?
I fix ^-^Jeg var å redd for det men er ingen farehehe
Fikk du laget de?har du bilde?
![]()
![]()
I fix ^-^
Sånn ble de til slutt. Mer dekorative enn noe annet, da de ser lette ut å sparke av seg - men likevelmorsomt og lett å lage ^-^
De var utrolig søte daI fix ^-^
Sånn ble de til slutt. Mer dekorative enn noe annet, da de ser lette ut å sparke av seg - men likevelmorsomt og lett å lage ^-^