Skravletråd

Uff er ikke det typisk :o
Er bra at dere fikk det da :) det fikk aldri vi...
Ville å heller ha hatt parabol ja vis det skal være sånn . Kjedelige greier
Var naboen som tipsa oss om at han ringte og klagde for hver minste lille ting, og til slutt fikk han rabatt, da han ba om det. Så da ringte vi og og sa at "naboen får rabatt når det er sånn som det her" :D

Fint:)

Ja, det går ganske greit .
Var litt tøys og kommentarer til han når han begynte der , men det ble raskt tatt tak i. Har gått på den skolen litt over 1år nå kanskje pga. mor og ny mann flytta. Han har en bestevenn. Ingen mobbing og slikt nå. Han bir godtatt. Han kompisen er også en tøffing som er godt likt.
Åååh det er jo godt da :D :D

Da har jeg bestilt støttestrømper :) får håpe dette hjelper mot "flyte bryggene mine"(hovne ben) :)

Var naboen som tipsa oss om at han ringte og klagde for hver minste lille ting, og til slutt fikk han rabatt, da han ba om det. Så da ringte vi og og sa at "naboen får rabatt når det er sånn som det her" :D
Hehe så bra :D :D godt dere å får selv om det er som du sier kjekkere å få det man betaler for.

Uff ja det blir litt av en forandring men det kommer til å gå så fint så :D :D hvor tidlig må dere opp siden det er før han pleier å stå opp? :) er du en av de heldige som har en liten som liker å sove? :)
Ja det går nok bra:) jeg må være ferdig skifta på jobb kl 7.30, og levering i bhg er veldig opp og bed hvor lang tid tar. Vil ikke gå før han er klar heller liksom. Vi pleier gjerne å stå opp litt før 8:D tenker å vekke han senest mulig da, men han er ikke begeistra for å gå rett på badet heller:P han våkna 6 i dag da:o

Ja det går nok bra:) jeg må være ferdig skifta på jobb kl 7.30, og levering i bhg er veldig opp og bed hvor lang tid tar. Vil ikke gå før han er klar heller liksom. Vi pleier gjerne å stå opp litt før 8:D tenker å vekke han senest mulig da, men han er ikke begeistra for å gå rett på badet heller:P han våkna 6 i dag da:o
Vis han våkner kl 6 så går det jo fint :p håper alt går bra i morgen :)

Back
Topp