Skravletråd

Du blander ikke. Det er helt korrekt. 12år:)

Vel, er asberger som er mest fremtredende hos han .
Sliter en del i sosiale sammenhenger, sier feil ting( tendens til å svare frekt for eks), blir veldig frustrert om han ikke skjønner noe og kan da ta lett til tårene.
Uff det er ikke lett det heller da :(

De har jo så sterke følelser å. Hvertfall har min det. Han er endten super glad, super trist, sinna osv.det er liksom ikle noe i midten på en måte.
Kan ikke være lett for de :( er jo ikke akkurat noe de ønsker selv :(

Å nei, så innmari typisk. Er mye plaga med kanalene og nettet her og. Har Get, men skal gå over til canal digital fra september av. Ble ganske lei!
Hva var det han skulle se da?
Åh vi hadde Get driten før.. Jeg sa det at hverdagsmagi som de skryter av. Vell det var magisk når det fungerte :o hadde 3 dekodere på 3 mnd.. Internett fungerte så å si aldri. Det tok dem 2 år å finne "feilen" fikse den å så ble det likt etter ei uke igjen :o

Nå har vi lyse å har aldri hatt problemer. Før nå :o

Han skal se Sveriges verste bilførere :) hehe han storkoser seg med det :p

Uff det er ikke lett det heller da :(

De har jo så sterke følelser å. Hvertfall har min det. Han er endten super glad, super trist, sinna osv.det er liksom ikle noe i midten på en måte.
Kan ikke være lett for de :( er jo ikke akkurat noe de ønsker selv :(

Bonus har også dt...
Han er også veldig vanskelig å lese.
Veldig lei seg.
Veldig hissig. Få venner. :/

Bonus har også dt...
Han er også veldig vanskelig å lese.
Veldig lei seg.
Veldig hissig. Få venner. :/
Ikke lett :( ikke for oss voksne heller :( :(
Å så her er det lett at lek går litt for langt. Sånn som i dag.
Men vi er gode venner nå :p :) jeg selv er rolig å hever ikke stemmen når han holder på . Lar han heller gråte å frese i fra seg så snakker vi etter på :)

Han var med på en lek med pinner som gikk litt over styr. Endte med at han slo søsteren.

Det er ikke greit.

Så han ble sendt på rommet kl 6.. Å må pusse tenner å å seng kl 7.

Nei det skjønner jeg! Det er jo ikke greit :)

Bah.. Klar for tv å kveld å hva skjer? Jo Internett å tv er nede for telling :p mandag er den dagen sambo virkelig gleder seg til å se tv på .. Så håper virkelig det virker igjen til han skal se programmet sitt halv 9

Å nei så kjipt, håper det er i gang igjen snart :)

wops det ble litt sjokolade til gitt :P :D Jeg må seriøst kjøpe meg fler druer, blir mye mer sjokolade når jeg ikke har druer :P
Hehehe :p her ble det en skive å så hentet jeg vannflaska mi :D har ligger i frysen å kost seg siden kl 3 :D

Men kjenner det er ikke lenge før jeg henter noe snacks å :o så salt syk i dag :/

Back
Topp