Blir så innmari lei hvis jeg skal ha jul hele desember jeg!Hehe ikke jeg hellerhele desember er jul hos oss
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så innmari lei hvis jeg skal ha jul hele desember jeg!Hehe ikke jeg hellerhele desember er jul hos oss
![]()
Men din er 6år? Var det noe sånn? Her er det første gang med pakkekalender. Han blir 2år nåOk! Tror jeg må starte med kalenderen snart jeg ogplastelina var lurt!
Jeeez har du laget dette?!
*hakeslep*
Vel, synes det er amazing!Det er ikke så vanskelig som det kanskje ser ut![]()
Jeg forstod hva du menteKunne formulert meg bedre der ser jeg. Bare adhd. Varierer jo veldig...men du skjønte hva jeg mentehehe
Jeg har pleid å få før hvertfallFår du katalog derfra?? Aldri fått!
Ja, han blir 6. Men plastelina er fortsatt gøyMen din er 6år? Var det noe sånn? Her er det første gang med pakkekalender. Han blir 2år nå![]()
Åja! Kanskje dem ikke vil ha meg som kunde da! :OJeg har pleid å få før hvertfall![]()
Trodde det var noe alle fikk jeg :/
Takk for detVel, synes det er amazing!
Pleier stort sett bare å kaste nonstop på kaken jeg![]()
Hehe neiÅja! Kanskje dem ikke vil ha meg som kunde da! :O
Ja, han blir 6. Men plastelina er fortsatt gøyEn stund til i hvert fall
i fjor fylte jeg kalenderen med sånne småting som sprettball, blyanter, viskelær, klistremerker, godis i noen, dropsesker og tyggis ++
ingen gaver over 30 kr tror jeg
![]()
Ja, kanskje det er han som er synderen! Men hvorfor mp han ta akkurat min hver gang da?? Kanskje jeg må konfrontere postmannen og spørre hva galt jeg har gjort han?Hehe neihehe kansje Postmannen hos deg vill Ha den selv?
![]()
Får heller ikke - lurer på om det er sånn man aktivt må krysse av på noe for å få tilsendt?Åja! Kanskje dem ikke vil ha meg som kunde da! :O
Lurt å begynne tidlig da, sånn at man kan kjøpe ting på salg nå og daPlastelina er jo fortsatt gøy da jaBlir noe godis i hans og. En smurfeeske for eks. Eller en 3 sjokoladepenger.
Ellers blir det sikkert noe mer lego om jeg finner på tilbud.
Hahahah ja tror du må detJa, kanskje det er han som er synderen! Men hvorfor mp han ta akkurat min hver gang da?? Kanskje jeg må konfrontere postmannen og spørre hva galt jeg har gjort han?![]()
Kanskje det!Får heller ikke - lurer på om det er sånn man aktivt må krysse av på noe for å få tilsendt?
Du blander ikke. Det er helt korrekt. 12årJeg forstod hva du mente
Hvordan er det med bonusen da?
Det var 12 han var eller blander jeg nå? Ikke flink med tall![]()
Å nei, så innmari typisk. Er mye plaga med kanalene og nettet her og. Har Get, men skal gå over til canal digital fra september av. Ble ganske lei!Bah.. Klar for tv å kveld å hva skjer? Jo Internett å tv er nede for tellingmandag er den dagen sambo virkelig gleder seg til å se tv på .. Så håper virkelig det virker igjen til han skal se programmet sitt halv 9
ja. så er det jo faktisk en del . 24 gaverLurt å begynne tidlig da, sånn at man kan kjøpe ting på salg nå og da![]()