Skravletråd

Men din er 6år? Var det noe sånn? Her er det første gang med pakkekalender. Han blir 2år nå:)
Ja, han blir 6. Men plastelina er fortsatt gøy:) En stund til i hvert fall:P i fjor fylte jeg kalenderen med sånne småting som sprettball, blyanter, viskelær, klistremerker, godis i noen, dropsesker og tyggis ++:) ingen gaver over 30 kr tror jeg:)

Ja, han blir 6. Men plastelina er fortsatt gøy:) En stund til i hvert fall:p i fjor fylte jeg kalenderen med sånne småting som sprettball, blyanter, viskelær, klistremerker, godis i noen, dropsesker og tyggis ++:) ingen gaver over 30 kr tror jeg:)

Plastelina er jo fortsatt gøy da ja:) Blir noe godis i hans og. En smurfeeske for eks. Eller en 3 sjokoladepenger.

Ellers blir det sikkert noe mer lego om jeg finner på tilbud.

Bah.. Klar for tv å kveld å hva skjer? Jo Internett å tv er nede for telling :p mandag er den dagen sambo virkelig gleder seg til å se tv på .. Så håper virkelig det virker igjen til han skal se programmet sitt halv 9

Plastelina er jo fortsatt gøy da ja:) Blir noe godis i hans og. En smurfeeske for eks. Eller en 3 sjokoladepenger.

Ellers blir det sikkert noe mer lego om jeg finner på tilbud.
Lurt å begynne tidlig da, sånn at man kan kjøpe ting på salg nå og da:)

Jeg forstod hva du mente :)

Hvordan er det med bonusen da? :)

Det var 12 han var eller blander jeg nå? Ikke flink med tall :)
Du blander ikke. Det er helt korrekt. 12år:)

Vel, er asberger som er mest fremtredende hos han .
Sliter en del i sosiale sammenhenger, sier feil ting( tendens til å svare frekt for eks), blir veldig frustrert om han ikke skjønner noe og kan da ta lett til tårene.

Bah.. Klar for tv å kveld å hva skjer? Jo Internett å tv er nede for telling :p mandag er den dagen sambo virkelig gleder seg til å se tv på .. Så håper virkelig det virker igjen til han skal se programmet sitt halv 9
Å nei, så innmari typisk. Er mye plaga med kanalene og nettet her og. Har Get, men skal gå over til canal digital fra september av. Ble ganske lei!
Hva var det han skulle se da?

Back
Topp