Skravletråd

I morgen er det jobb igjen. Har aldri levert guttungen så tidlig før, så må si jeg gruer meg litt. Vet ikke hvor lang tid jeg bruker på ting:P også må han være i bhg før han i det hele tatt pleier å stå opp:o godt det bare er få dager:p

Ikke lett :( ikke for oss voksne heller :( :(
Å så her er det lett at lek går litt for langt. Sånn som i dag.
Men vi er gode venner nå :p :) jeg selv er rolig å hever ikke stemmen når han holder på . Lar han heller gråte å frese i fra seg så snakker vi etter på :)

Nei kan virkelig være en utfordring av og til.
Hvordan fungerer han på sfo og med andre barn?

Er det. I fjor fikk jeg så dårlig tid, så orka ikke pakke alle inn, spnn som jeg pleier. Da kjøpte jeg bare sånne ferdige poser med tall på og hadde det i:)
Ja går jo det også, men enda kjekkere når pakket inn:D

I morgen er det jobb igjen. Har aldri levert guttungen så tidlig før, så må si jeg gruer meg litt. Vet ikke hvor lang tid jeg bruker på ting:P også må han være i bhg før han i det hele tatt pleier å stå opp:o godt det bare er få dager:p
Uff ja det blir litt av en forandring men det kommer til å gå så fint så :D :D hvor tidlig må dere opp siden det er før han pleier å stå opp? :) er du en av de heldige som har en liten som liker å sove? :)

Nei kan virkelig være en utfordring av og til.
Hvordan fungerer han på sfo og med andre barn?
På SFO nå så har det gått veldig bra :) det er flinke ansatte som vet hva han sliter med :) i dag kom det frem at en hadde vert frekk med han da :( så han var veldig lei seg for der det :( men han sier selv at han sa i fra til de voksne å fant heller noen andre å være med :)
På den andre SFO han var så fikk det ikle så veldig bra. Men det tror jeg har mye med at han havnet med feil kompiser :/

På SFO nå så har det gått veldig bra :) det er flinke ansatte som vet hva han sliter med :) i dag kom det frem at en hadde vert frekk med han da :( så han var veldig lei seg for der det :( men han sier selv at han sa i fra til de voksne å fant heller noen andre å være med :)
På den andre SFO han var så fikk det ikle så veldig bra. Men det tror jeg har mye med at han havnet med feil kompiser :/

Jeg skjønner.
Ja, håpe det blir bedre der han går nå da:)

Åh vi hadde Get driten før.. Jeg sa det at hverdagsmagi som de skryter av. Vell det var magisk når det fungerte :o hadde 3 dekodere på 3 mnd.. Internett fungerte så å si aldri. Det tok dem 2 år å finne "feilen" fikse den å så ble det likt etter ei uke igjen :o

Nå har vi lyse å har aldri hatt problemer. Før nå :o

Han skal se Sveriges verste bilførere :) hehe han storkoser seg med det :p
Ja, og akkurat når vi snakka om det så datt nettet ut gitt.. Vært borte i rundt 20 minutter nå.. Tror ikke vi har vært riktig like plaga som dere, men det er støtt og stadig borte.. Det positive har vært at npr vi ringer og klager, får vi avslag på regninga. Men såklart, man vil jo heller ha noe som faktisl funker som det skal! Det kjedelige her er at hvis man skal bytte til canal digital må man ha parabol. Men heller det enn å holde på sånn her:(

Ja, og akkurat når vi snakka om det så datt nettet ut gitt.. Vært borte i rundt 20 minutter nå.. Tror ikke vi har vært riktig like plaga som dere, men det er støtt og stadig borte.. Det positive har vært at npr vi ringer og klager, får vi avslag på regninga. Men såklart, man vil jo heller ha noe som faktisl funker som det skal! Det kjedelige her er at hvis man skal bytte til canal digital må man ha parabol. Men heller det enn å holde på sånn her:(
Uff er ikke det typisk :o
Er bra at dere fikk det da :) det fikk aldri vi...
Ville å heller ha hatt parabol ja vis det skal være sånn . Kjedelige greier

Ja virkelig :) men det ser virkelig slik ut på de ansatte :) :)

Med bonusen din da? Har han det greit på skolen?

Fint:)

Ja, det går ganske greit .
Var litt tøys og kommentarer til han når han begynte der , men det ble raskt tatt tak i. Har gått på den skolen litt over 1år nå kanskje pga. mor og ny mann flytta. Han har en bestevenn. Ingen mobbing og slikt nå. Han bir godtatt. Han kompisen er også en tøffing som er godt likt.

Back
Topp