Så absolutt![]()
tror vi kommer til å få mange denne mnd begge to
![]()
![]()
Kan se litt sånn ut, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absolutt![]()
tror vi kommer til å få mange denne mnd begge to
![]()
![]()
Høoi hjelpes, to drept i kjøkkenavdelingen på ikea i sverige :/
JaKan se litt sånn ut, hehe![]()
![]()
Ikke rart med den skravlingen deresJa![]()
å det sykeste er at skravle tråden er på 14000 innlegg
![]()
Ikke lettikke for oss voksne heller
![]()
Å så her er det lett at lek går litt for langt. Sånn som i dag.
Men vi er gode venner nå![]()
jeg selv er rolig å hever ikke stemmen når han holder på . Lar han heller gråte å frese i fra seg så snakker vi etter på
![]()
Ja går jo det også, men enda kjekkere når pakket innEr det. I fjor fikk jeg så dårlig tid, så orka ikke pakke alle inn, spnn som jeg pleier. Da kjøpte jeg bare sånne ferdige poser med tall på og hadde det i![]()
Haha nei det er kansje ikke så rartIkke rart med den skravlingen dereshehe
Takk skal du haKjempefin!!!Imponert
![]()
Tusen takkDen var jo kjempe flott![]()
![]()
![]()
![]()
Uff ja det blir litt av en forandring men det kommer til å gå så fint såI morgen er det jobb igjen. Har aldri levert guttungen så tidlig før, så må si jeg gruer meg litt. Vet ikke hvor lang tid jeg bruker på tingogså må han være i bhg før han i det hele tatt pleier å stå opp
godt det bare er få dager
![]()
På SFO nå så har det gått veldig braNei kan virkelig være en utfordring av og til.
Hvordan fungerer han på sfo og med andre barn?
Høhjelpes ? Har det vert ulykke? Eller har noen. Drept dem med vilje?
![]()
På SFO nå så har det gått veldig bradet er flinke ansatte som vet hva han sliter med
i dag kom det frem at en hadde vert frekk med han da
så han var veldig lei seg for der det
men han sier selv at han sa i fra til de voksne å fant heller noen andre å være med
På den andre SFO han var så fikk det ikle så veldig bra. Men det tror jeg har mye med at han havnet med feil kompiser :/
Ja, og akkurat når vi snakka om det så datt nettet ut gitt.. Vært borte i rundt 20 minutter nå.. Tror ikke vi har vært riktig like plaga som dere, men det er støtt og stadig borte.. Det positive har vært at npr vi ringer og klager, får vi avslag på regninga. Men såklart, man vil jo heller ha noe som faktisl funker som det skal! Det kjedelige her er at hvis man skal bytte til canal digital må man ha parabol. Men heller det enn å holde på sånn herÅh vi hadde Get driten før.. Jeg sa det at hverdagsmagi som de skryter av. Vell det var magisk når det fungertehadde 3 dekodere på 3 mnd.. Internett fungerte så å si aldri. Det tok dem 2 år å finne "feilen" fikse den å så ble det likt etter ei uke igjen
![]()
Nå har vi lyse å har aldri hatt problemer. Før nå![]()
Han skal se Sveriges verste bilførerehehe han storkoser seg med det
![]()
Hjelpes megmed vilje jainne på ikea!
Åja! Kster det noe?Hehe tror du må ha bestilt noe i nettbutikken + du kan endre i innstillingene på din side om du vil ha katalog eller ikke
Ja virkeligJeg skjønner.
Ja, håpe det blir bedre der han går nå da![]()
Uff er ikke det typiskJa, og akkurat når vi snakka om det så datt nettet ut gitt.. Vært borte i rundt 20 minutter nå.. Tror ikke vi har vært riktig like plaga som dere, men det er støtt og stadig borte.. Det positive har vært at npr vi ringer og klager, får vi avslag på regninga. Men såklart, man vil jo heller ha noe som faktisl funker som det skal! Det kjedelige her er at hvis man skal bytte til canal digital må man ha parabol. Men heller det enn å holde på sånn her![]()
Ja virkeligmen det ser virkelig slik ut på de ansatte
![]()
Med bonusen din da? Har han det greit på skolen?