Skravletråd

Han er jo i grei form, men får bli hjemme. Fikk legetime til i morgen. Heldigvis kunne broren min komme og hente oss på verkstedet. Det har snødd godt over 20 cm her i løpet av natta og er kaos på veiene! Måtte grave frem garasjen!
Godt noen kunne hente dere da :)

Ventet på bussen i 20min før vi fikk opplyst at den var innstilt - da var det bare å gå oppover til jobb i snøkaoset :P fint er det, da ^-^

Endelig plantet rumpen i sofaen etter senvakt <3 Gleder meg til jeg er ferdig med tidligvakt og det blir helg så jeg kan glede meg over det å være gravid :) Håper på fint vær.. aldri godt å si hva slags vær det blir i Bergen :)

Hva jobber du med?:)
Nei, det har du jaggu rett i;) Bergen her og:D

På jobb.. selvsagt er det ekstra som skjer når man er dårlig.. Kvalmen kom som ventet, og kjennes ut som den er kommet for å bli:( :( godt det snart er påskeferie:)

Huff, så kjedelig. Får nå håpe den går over. :)
Planer for påsken da:D?

Her har det vært vår i ukesvis, med krokus i solveggen. Men i natt har det snødd og snødd! Så ligger ca 10 cm (!!) med nysnø ute! Og det snør fortsatt....

Jeg er hjemme i dag, vært skikkelig slapp i mange uker og nå sa det stopp. Sønnen min har klaga på vondt i magen og kvalme i flere dager, men har trodd at det har vært litt "tenkt" syke for å være hjemme, men nå får han være hjemme og så ordner jeg legetime.

Skal også levere bilen på service før åtte, og gå hjem... I snøfokk med en halvsyk femåring... Det blir gøy!

Dakar da.
Lykke til hos legen:)

Huff, så kjedelig. Får nå håpe den går over. :)
Planer for påsken da:D?
Kjennes ikke sånn ut, så det blir nok sykemelding foreløpig:-( håper det gir seg fort da, gjorde ikke det sist.
Ja, skal på fjellet:-D men spørs hva slags utbytte man får av det med den formen her.. godt å finne på litt uansett:-) har du påskeplaner?:-)

Kjennes ikke sånn ut, så det blir nok sykemelding foreløpig:-( håper det gir seg fort da, gjorde ikke det sist.
Ja, skal på fjellet:-D men spørs hva slags utbytte man får av det med den formen her.. godt å finne på litt uansett:) har du påskeplaner?:)

Uff, så dumt da:/ Den kvalmen er noe drit. Jeg har sluppet unna enn så lenge, og det er jeg veldig takknemlig for assa. Ingen kvalme i sist svangerskap heller, tommel opp for det :)

Fjellet hørtes hyggelig ut, hytte da elr?:)
Jeg jobber 3 dager i påsken, er jo bra betalt:P Ekstravakter.
Så skal vi på hytten et par dager:D

Uff, så dumt da:/ Den kvalmen er noe drit. Jeg har sluppet unna enn så lenge, og det er jeg veldig takknemlig for assa. Ingen kvalme i sist svangerskap heller, tommel opp for det :)

Fjellet hørtes hyggelig ut, hytte da elr?:)
Jeg jobber 3 dager i påsken, er jo bra betalt:P Ekstravakter.
Så skal vi på hytten et par dager:D
Heldiggris:D det er rett og slett skikkelig dritt!
Påska er godt betalt, skulle egentlig jobbe litt selv, men det ser dårlig ut nå.. får ta det med ro på fjellet i stede:-) på hytte ja, lite som er så avslappende som å være på hytta.

Skulle ha vært på seinvakt i dag, men siden jeg har vært veldig kvalm nå i noen dager blir jeg hjemme. Har helg + mandagen igjen før det blir litt påskefri :) Satser på at formen blir bedre og at jeg kommer meg gjennom 2 netter i påska ;)

Så i dag blir det rett og slett å vaske litt klær og soving :D

Heldiggris:D det er rett og slett skikkelig dritt!
Påska er godt betalt, skulle egentlig jobbe litt selv, men det ser dårlig ut nå.. får ta det med ro på fjellet i stede:) på hytte ja, lite som er så avslappende som å være på hytta.
Ikke dumt å ta det med ro heller da:)
Ja, koselig med hytten:D Men nok med noen dager:p 2 hytter i familien på et felt der, så vi er en god del folk kan man si:p

Blir vel eksamenslesning i dag og, har eksamen rett etter påske. Gikk på butikken tidligere for å kjøpe meg noe frukt og en iskaffe, og de hadde tydeligvis akkurat fylt ferskvaredisken, så måtte gå rundt og holde hånda foran nesa for ikke å spy, for jeg tåler ikke matlukt :yuck: Men er egentlig i ganske god form i dag, kastet opp en gang før frokost, men har ikke vært så ille etter det, så tror jeg skal prøve meg på å få vasket leilligheten i dag :)

Nei :( stress på jobb, kvalm og uggen

Du da hatt en bedre start? :
Uff da:/ Vært kvalm fra dag 1 du? Håpe det går over da.
Hvordan er formen i dag da?:)

Veldig bra start her faktisk. Har besøk av familie. I går var vi på kjøpesenter og handlet litt. Også var jeg til frisør.
I dag skal vi en tur til byen på kafe og gjøre noen ærender.

Back
Topp