Skravletråd

Heldig! Hvis vi kunne hatt hund ville jeg helst hatt en malinois (eller Bull mastiff). Men mannen er så allergisk :(
Ååh Malle er den ultimate hunden! Helt rå å trene med, enorm personlighet og verdens største kosegris! Iallefall tispa mi. Hun har vært mors lille baby i 8 år... Spent på hvordan det blir med en menneskebaby i hus.

Ja det er jeg veldig takknemlig for. Farmor var en sånn spesiell, hjertelig dame. Savner henne hver dag... Hun hadde blitt så glad om hun visste at jeg endelig er gravid. Hun visste at vi jobbet med saken og gledet seg SÅÅ til å bli oldemor!
Det hadde hun nok. <3 Synd hun ikke fikk oppleve det.

Ååh Malle er den ultimate hunden! Helt rå å trene med, enorm personlighet og verdens største kosegris! Iallefall tispa mi. Hun har vært mors lille baby i 8 år... Spent på hvordan det blir med en menneskebaby i hus.
Babyen min :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    117,8 KB · Visninger: 13
Ahh, ikke bladd meg så langt nedover jeg:p

Åhh, ka hunder har du?:)
Må vaske noe klær selv, hoper seg fort opp:p

Skal ut å leke med guttungen her etterhvert og bake. Ellers får vi se. Ingen store planer, men i grunn greit det også innimellom. Må på apoteket også, sant det.
Hva skal du bake da?

Det er sååå fint med bunad:) tro om vi kommer inn i den til 17.mai?

Jeg kommer inn i min iallefall, for den er i utgangspunktet for stor. Eller vei. aldri si aldri. Kanskje ikke heller. Ser jo det at det er en bump på magen allerede. Mye oppblåst da. Om ikke kjøper jeg bare en lett kjole som jeg kan bruke utover sommer og:D Ellers har jeg vel faktisk en hvit en også som jeg brukte en del med guttungen som man kan bli så stor man bare vil i:P

Jeg kommer inn i min iallefall, for den er i utgangspunktet for stor. Eller vei. aldri si aldri. Kanskje ikke heller. Ser jo det at det er en bump på magen allerede. Mye oppblåst da. Om ikke kjøper jeg bare en lett kjole som jeg kan bruke utover sommer og:D Ellers har jeg vel faktisk en hvit en også som jeg brukte en del med guttungen som man kan bli så stor man bare vil i:p
Prøvde min i går og magen bulte under stakken :p Oppblåst og treg mage her og.. Kjøpte "fruit&fibre" i går og det hjalp! Helt naturlig, smaker fiken, setter fart på magen :)

Prøvde min i går og magen bulte under stakken :p Oppblåst og treg mage her og.. Kjøpte "fruit&fibre" i går og det hjalp! Helt naturlig, smaker fiken, setter fart på magen :)
Haha, ok. Da kan du nok kanskje glemme den til 17mai ja?
Ikke dumt, helsekosten?

Her rydda jeg plass før guttungen våkna i morges:p Så skal ha plass til litt:)
Mannen har et sterkt utviklet hamstergen så her er det ikke sjans! Både den inne og den i garasjen er stappfull:p

De har fått det på apoteket også!
Må nok finne alternativ til 17.mai ja :) Tenk da er vi over i 2.trimester.... Wiiii:D
Ahh, får se om jeg trenger det:P
Mhm, det må du da. Jeg har, men er jo alltid gøy med nytt:D

Hehe, større frys?:p
Jeg nekter! Han må lære seg å begrense seg. Vi skal jo kløe å spise opp maten før den blir dårlig.. Frossen mat vare jo ikke evig. ;)
Nei nå er det på tide å få på seg turbukse tror jeg.. Hundelufting inder oppseiling :)

Back
Topp