Hvilken kake skal du bake da?
Gratulerer til pappaen din
Skal bake banan kake, ostekake og parlova ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken kake skal du bake da?
Gratulerer til pappaen din
Oh yum!Skal bake banan kake, ostekake og parlova ☺
Usj, skikkelig plaget altså?
Vær snill med deg selv, du fortjener det
Huff så kjedelig:/ Håpe du kommer gjennom dagen nogelunde likevel. Vært plage med kvalmen hele veien og tidligere svangerskap og?
Lage en enkel middag da?
Wow! Kan jeg komme?Skal bake banan kake, ostekake og parlova ☺
Noe spennende du venter på?Gleeede pakke på vei i posten
Håper den lander i posten i dag
Er også helt energiløs i dag! Uggen og kvalm men ikke spyklar. Sov en time på sofaen og så har jeg vært ute med hundene. Så nå ligger de fornøyde og sover rygg mot rygg Jeg har fått i meg ei brødskive og et glass Olden med eple. Er 7+0 i dag og i morgen skal vi få se hva det er som bor i magen min Gledere meg og veldig spent!!Skal egentlig lese til eksamen i dag, men er jammen ikke lett å holde øya oppe! Så måtte ha meg en liten dupp på sofaen. Fikk også nettopp i meg ei skål med havregrøt uten å kaste opp, så nå er den verste kvalmen over heldigvis.
Har satt på en oppvaskmaskin, og har noe klesvask som må brettes, resten av husarbeidet må samboeren gjøre, så ser ikke ut her nå. Skulle egentlig ha bakt et brød også, men blir passe uggen av å være på kjøkkenet.
Så får vel sløve litt til på sofaen og se på tv
Nye klær til meg å støvler til minstaNoe spennende du venter på?
Jeg nekter! Han må lære seg å begrense seg. Vi skal jo kløe å spise opp maten før den blir dårlig.. Frossen mat vare jo ikke evig.
Nei nå er det på tide å få på seg turbukse tror jeg.. Hundelufting inder oppseiling
Kan vel ikke kalle det skikkelig plaget, spyr ikke (enda). Ville heller fått det opp enn å gå så kvalm som jeg er nå, men det hjelper vel ikke å spy :/
Aldri vært plaget med kvalme i de andre svangerskapene, bare litt uggen. Nå har jeg vært kvalm siden uke 5 :/
Blir nok Toro middag i dag ja, vi får overleve det en dag
Gleeede pakke på vei i posten
Håper den lander i posten i dag
Hjemme fra jobb med lett feber, sår hals og verkende ledd.. Har bestilt pizzaboller av ei lokal ei, som baker/lager komper på bestilling, så det blir dagens middag her i heimen;-) og så ville visst mannen klinke til å lage nachos i kveld
Nå ligger jeg bare strak på sofaen og ser greys fra i går. Litt deilig også, å ha tid til å hvile litt..
Hehe denne er fra hm.. Å så bestillte jeg en ny en i dag fra ebayOhhh, jeg elsker pakker i posten Nå venter jeg ikke på noe, men veldig lyst bestille en del fra zalando
Hehe denne er fra hm.. Å så bestillte jeg en ny en i dag fra ebay
Jeg å elsker pakker å hvertfall i posten så gøy selv om jeg vet hva som er inni hehe
Nå er jeg bare spent på om det passer
Ja, tilbud og så kjøper han endel reinkjøtt i slaktesesongen, røyker torsk og laks selv for å fryse ned og så får vi fisk fra Senja, mm...Hehe, sant det. Du får stå på ditt! Hamstrer han ting på tilbud da eller?
Jeg og guttungen har vært en tur ute nå. Gikk innom butikken å fant noe ull på salg og Nå sover han søtt
Kose deg med hundene
Det fra hm men vis ikke kan jeg vell bytte det i butikken? Jeg er midt mellom to størrelser så er ikke så lettOh, handler en del på ebay?
Vi burde ha en ebay-tråd her?? Jeg handler og der Siste var skinntøfler til guttungen.
Om det fra ebay passer eller hm? Eller begge?
Aha, såpass. Da blir det nok fort fullt ja. Her liker ikke mannen vilt i det hele tatt:/Ja, tilbud og så kjøper han endel reinkjøtt i slaktesesongen, røyker torsk og laks selv for å fryse ned og så får vi fisk fra Senja, mm...
Nå skal jeg sløve litt før husarbeid og middagslaging. Blir wok her i dag. Ont i hodet
Faktisk ikke sikker, men det vil jeg tro går an ja.Det fra hm men vis ikke kan jeg vell bytte det i butikken? Jeg er midt mellom to størrelser så er ikke så lett
Fra ebay bestillte jeg en vårkåpe til minsta den satser jeg på passer