Skravletråd

Aha, såpass. Da blir det nok fort fullt ja. Her liker ikke mannen vilt i det hele tatt:/

Jeg har nå fått satt på en maskin med klær her iallefall og blir nok 2 til.
Godt med wok da:D Her er det biff stragonoff
Wok er godt, og enda viktigere, fort og enkelt :D

Jepp :D to thigtser , en singler, en Tunika å en cardigan :D å så ett par med sokker som jeg alltid må bestille :p elsker nye sokker :p

Å så ett par med Minnie støvler til minsta :D
Mammaklær eller hva? :) Sokkefetisj;)?

Minnie er jo søt:D

Mammaklær eller hva? :) Sokkefetisj;)?

Minnie er jo søt:D

Thigtsene er det ja :) de andre begynnte bli slitt å måtte ha nye så kunne likså godt bestille det :)
Ellers er det vanlige men litt løse klær :)
Hahaha ja er så deilig med helt nye sokker :p haha
Ikke sant :D heldigvis liker hun Minnie å i tilleg til frost :D er så mye søtt med Minnie :D

Thigtsene er det ja :) de andre begynnte bli slitt å måtte ha nye så kunne likså godt bestille det :)
Ellers er det vanlige men litt løse klær :)
Hahaha ja er så deilig med helt nye sokker :p haha
Ikke sant :D heldigvis liker hun Minnie å i tilleg til frost :D er så mye søtt med Minnie :D

Jeg har et par mammatighs liggende. Får finne frem de etterhvert:D
Gikk mest i vanlige løse klær selv sist svangerskap:)
Sokkedama:D

Endelig plantet rumpen i sofaen etter senvakt <3 Gleder meg til jeg er ferdig med tidligvakt og det blir helg så jeg kan glede meg over det å være gravid :) Håper på fint vær.. aldri godt å si hva slags vær det blir i Bergen :)

På jobb.. selvsagt er det ekstra som skjer når man er dårlig.. Kvalmen kom som ventet, og kjennes ut som den er kommet for å bli:( :( godt det snart er påskeferie:)

Her har det vært vår i ukesvis, med krokus i solveggen. Men i natt har det snødd og snødd! Så ligger ca 10 cm (!!) med nysnø ute! Og det snør fortsatt....

Jeg er hjemme i dag, vært skikkelig slapp i mange uker og nå sa det stopp. Sønnen min har klaga på vondt i magen og kvalme i flere dager, men har trodd at det har vært litt "tenkt" syke for å være hjemme, men nå får han være hjemme og så ordner jeg legetime.

Skal også levere bilen på service før åtte, og gå hjem... I snøfokk med en halvsyk femåring... Det blir gøy!

Huff, det er noe med syk 5åring/masse snø som ikke høres helt morsomt ut..

Lykke til!

Huff, det er noe med syk 5åring/masse snø som ikke høres helt morsomt ut..

Lykke til!
Han er jo i grei form, men får bli hjemme. Fikk legetime til i morgen. Heldigvis kunne broren min komme og hente oss på verkstedet. Det har snødd godt over 20 cm her i løpet av natta og er kaos på veiene! Måtte grave frem garasjen!

Back
Topp