Skravletråd

hehe okei. :P Likte ikke utseende og da snudde det?

Mhm ja...får takke for meg...snakkes;) Sove godt:D
Takker, sove godt du og!

Ja, ble oftest sånn - kunne le, flørte og kysse i mørket. Men når de så at personen ikke var av typen de ellers ville datet...

Ja håper det:) mannen måtte ta begge for første gang i dag, siden jeg måtte på foreldremøte. Hun hadde vært grinete, men om det var det eller noe annet er ikke godt å si. Neste er på 1årsktr:)
Huff ja det skjønner jeg:eek: våkner hun mye?

Hvordan gikk natta da ? :) Håper dere slapp unna :)

Hun våkner mye ja! blir helt tullerusk :P Hun kan finne på å sove 2-2,5 t i strekk sånn i starten av natta, men det kan likegodt være en halvtime eller tre kvarter :P I natt var ekstremt bra for henne å være, hun sov 3,5 time!! Holdt på å få sjokk da jeg så på klokka, haha :D I går fikk hun ikke grøt, men avokado og banan, aner ikke om det hadde sammenheng da.. Hun syns ikke det var sånn voldsomt godt heller så hun spiste egentlig ikke så mye :P men det var jo første gang hun hadde smakt det og da

Hallo - God morgen :D
Endelig en nesten godkjent natt :D Hun sovnet i vogna i 9-tiden, våkna rundt kvart på 10 og lå på puppen til jeg la meg halv 11. Da sov hun i egen seng fra halv 11 til 12, amma henne oppi senga hennes og hun sov til halv 4!! Wohoooo :D Kan ikke huske sist hun sov 3,5 time sammenhengende :) så sov hun vel til halv 6 og så halv 8 eller noe .. husker ikke helt, men da sto jeg opp. Hun sover ennå.
Håper dere har hatt en bra natt også :)

Hallo - God morgen :D
Endelig en nesten godkjent natt :D Hun sovnet i vogna i 9-tiden, våkna rundt kvart på 10 og lå på puppen til jeg la meg halv 11. Da sov hun i egen seng fra halv 11 til 12, amma henne oppi senga hennes og hun sov til halv 4!! Wohoooo :D Kan ikke huske sist hun sov 3,5 time sammenhengende :) så sov hun vel til halv 6 og så halv 8 eller noe .. husker ikke helt, men da sto jeg opp. Hun sover ennå.
Håper dere har hatt en bra natt også :)
Så bra!! Er jo ikke mye søvn da.. Men kanskje det blir litt bedre nå?
Her la han seg kl 20, men vi amma og byssa og styra til ca 20.45 :/ så våken kl 24, 01.30,03.45,06 og 8 :D amma i senga og han sover nå i armkroken ;)

Så bra!! Er jo ikke mye søvn da.. Men kanskje det blir litt bedre nå?
Her la han seg kl 20, men vi amma og byssa og styra til ca 20.45 :/ så våken kl 24, 01.30,03.45,06 og 8 :D amma i senga og han sover nå i armkroken ;)
Nei det er jo ikke akkurat 8-8 :P Men kan jo håpe at det bedrer seg litt da og ikke var en glipp i systemet hehe
Ser ut som våre er ganske like da, på natten :P
Her våkna hun for fem min siden

Nei det er jo ikke akkurat 8-8 :P Men kan jo håpe at det bedrer seg litt da og ikke var en glipp i systemet hehe
Ser ut som våre er ganske like da, på natten :P
Her våkna hun for fem min siden
Radarparet :P håper på bedre tider :) :)
Hva skal dere i dag?

Back
Topp