Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker, sove godt du og!hehe okei.Likte ikke utseende og da snudde det?
Mhm ja...får takke for meg...snakkesSove godt
![]()
Er ikke alltid noe man kan planleggeHadde tenkt å skravle her idag jeg.. ble visst ikke så mye av det gitt... får ta det igjen i morgen
Ja!!Det er jo så godt![]()
God fredagGod morgen og god fredag!!
Straks helg![]()
Ja håper detmannen måtte ta begge for første gang i dag, siden jeg måtte på foreldremøte. Hun hadde vært grinete, men om det var det eller noe annet er ikke godt å si. Neste er på 1årsktr
Huff ja det skjønner jegvåkner hun mye?
God morgenGod morgen og god helg
Har dere noen spennende planer i helgen?
Du så at du vant veska?Så bra at dubragte beskjeden videre, ellers hadde jeg nok ikke fått det med meg. Syns det er moro å være med på disse utfordringene og mnd krav osvartig
![]()
Å så gøyPå mandag er det fotografering av barnehagenog da har jaggu OJ. gått der 1 år.
Så bra!! Er jo ikke mye søvn da.. Men kanskje det blir litt bedre nå?Hallo - God morgen
Endelig en nesten godkjent nattHun sovnet i vogna i 9-tiden, våkna rundt kvart på 10 og lå på puppen til jeg la meg halv 11. Da sov hun i egen seng fra halv 11 til 12, amma henne oppi senga hennes og hun sov til halv 4!! Wohoooo
Kan ikke huske sist hun sov 3,5 time sammenhengende
så sov hun vel til halv 6 og så halv 8 eller noe .. husker ikke helt, men da sto jeg opp. Hun sover ennå.
Håper dere har hatt en bra natt også![]()
Ja!!
Er ellers veldig svak for Vannmelon og papaya![]()
Håper du finner, det er gøy å ha! På mine bilder har jeg akkurat klippet luggen selv heheEr så morsomt med barnehagebilderlurer på om jeg skal se om jeg finner mine hos mamma og pappa?
Nei det er jo ikke akkurat 8-8Så bra!! Er jo ikke mye søvn da.. Men kanskje det blir litt bedre nå?
Her la han seg kl 20, men vi amma og byssa og styra til ca 20.45 :/ så våken kl 24, 01.30,03.45,06 og 8amma i senga og han sover nå i armkroken
![]()
RadarparetNei det er jo ikke akkurat 8-8Men kan jo håpe at det bedrer seg litt da og ikke var en glipp i systemet hehe
Ser ut som våre er ganske like da, på natten![]()
Her våkna hun for fem min siden
hmm ja...utseende er viktig for mange gitt.Takker, sove godt du og!
Ja, ble oftest sånn - kunne le, flørte og kysse i mørket. Men når de så at personen ikke var av typen de ellers ville datet...
ja deiligGod morgen og god fredag!!
Straks helg![]()