Hehe, ser denViktig det
Skulle ha gjort mye selv men senga frista mer![]()
Kan høre mannen snorke igjennom babycallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser denViktig det
Skulle ha gjort mye selv men senga frista mer![]()
HahaHehe, ser den
Kan høre mannen snorke igjennom babycallen![]()
Jeg hadde lett gjort det!! Finnern er vinnernEr det innafor å spise hele mangoen alene siden mannen ikke kom ned igjen?
Det syns jegEr det innafor å spise hele mangoen alene siden mannen ikke kom ned igjen?
Veldig greit det daDet får du gjøre. mine henger på barnerommet hjemmet![]()
Veldig greit det davet hvor skolebildene er, men må nok lete litt etter barnehage
Har du fremdeles kontakt med noen fra barnehagen?
Det syns jeg![]()
Da blir det sånnJeg hadde lett gjort det!! Finnern er vinnern![]()
hehe herligDa blir det sånnyums
Poden fikk litt tidligere - han slukte det lille han fikk![]()
Koselig idé det daHmm...nå ble jeg lysten på å lage en enkel 3 retters i morra for å overraske...men hva..egentlig skulle vi ha kyllinggryte til middag...
HerligDa blir det sånnyums
Poden fikk litt tidligere - han slukte det lille han fikk![]()
Er det innafor å spise hele mangoen alene siden mannen ikke kom ned igjen?
Bestevenninnen min - kjent henne siden daNei, kan vel ikke si det. Kun et par jeg stopper og snakker med om jeg treffer...men de bor i Halden...så det er liksom ikke så ofte kan man sider da?
Koselig idé det danoen favoritter?
ååhh så koselig at dere har holdt sammen så lenge<3<3Bestevenninnen min - kjent henne siden daskal møtes i morgen ^^
Utover det, egentlig ikke :/
God natt ^^Nå får jeg legge meggod natt allesammen")
Åååh yums. Magen min rumlet høyt nåVet ikke...men har kylling så vil bruke den i alle fall...
er god på middager sånn nogelunde i alle fall, men sjelden jeg lager 3 retters..så å kombinere sånn er jeg vel ikke så flink til...
men noe spekeskinke med asparges.
Fylte champinon
Scampisalat...hmm hmm...