Skravletråd

Stas! Gleder han seg?
Han sier han skal ta bilder alene med bestekompisen...prøver forklare han at det blir litt vanskelig , men han har ikke gitt opp enda...sier det er hele avd. og hver for seg. men han vil ha bare han og kompisen:P

Veldig kos med kattekos:)
Absolutt

Og litt greit for henne å få litt alenetid - tror hun synes det blir litt mye baby i hverdagen. Ikke at hun gjør noe av det, men sender en del lengselsfulle blikk :/

Ja syns det.

Nei, alternativet er kanskje ikke så mye bedre da haha. div. nettbutikker og bv . akkurat nå.
Ajaj, holder meg unna nettbutikker
Får lyst på så mye :P

Ser kanalen som står på skal vise nakendaterne etterpå - tenker på Malla hver gang :P

Absolutt

Og litt greit for henne å få litt alenetid - tror hun synes det blir litt mye baby i hverdagen. Ikke at hun gjør noe av det, men sender en del lengselsfulle blikk :/
Ja, merker det på den her hjemme å:P merker det selv at jeg har vært litt dårlig på og kose med ho stakkar:(

Han sier han skal ta bilder alene med bestekompisen...prøver forklare han at det blir litt vanskelig , men han har ikke gitt opp enda...sier det er hele avd. og hver for seg. men han vil ha bare han og kompisen:P
hehe, luringen :)

Ja, er ikke alltid helt enkelt å forstå - men kan hende de tilpasser?

Vet at fotografen de bruker på skolen til tantebarna av og til tar portrett av to stk

hehe, luringen :)

Ja, er ikke alltid helt enkelt å forstå - men kan hende de tilpasser?

Vet at fotografen de bruker på skolen til tantebarna av og til tar portrett av to stk
Jada, de tar jo søskenfoto...men om de tar av bestekompiser vet jeg ikke:P Kunne vel alltids fått det til om jeg sa i fra til ped leder;)

Ja, merker det på den her hjemme å:P merker det selv at jeg har vært litt dårlig på og kose med ho stakkar:(
Er ikke like enkelted små som krever oppmerksomhet på dagtid, men prøver å balansere litt

Men bør kanskje løfte på stumpen og rydde littegrann :P

Jada, de tar jo søskenfoto...men om de tar av bestekompiser vet jeg ikke:P Kunne vel alltids fått det til om jeg sa i fra til ped leder;)
Er så morsomt med barnehagebilder :) lurer på om jeg skal se om jeg finner mine hos mamma og pappa?

Back
Topp