Ja syns det.Greit med en tvfri kveld![]()
Hva går det i da?
Nei, alternativet er kanskje ikke så mye bedre da haha. div. nettbutikker og bv . akkurat nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns det.Greit med en tvfri kveld![]()
Hva går det i da?
Han sier han skal ta bilder alene med bestekompisen...prøver forklare han at det blir litt vanskelig , men han har ikke gitt opp enda...sier det er hele avd. og hver for seg. men han vil ha bare han og kompisenStas! Gleder han seg?
Jahar dere noen planer i morgen da?
Kanskje du får mer lyst i morgenJa dessverre. aller mest lyst å være hjemme...men men
Skal til byen på kafe...treffe noen jeg studerte med.
AbsoluttVeldig kos med kattekos![]()
Ajaj, holder meg unna nettbutikkerJa syns det.
Nei, alternativet er kanskje ikke så mye bedre da haha. div. nettbutikker og bv . akkurat nå.
Ja, merker det på den her hjemme åAbsolutt
Og litt greit for henne å få litt alenetid - tror hun synes det blir litt mye baby i hverdagen. Ikke at hun gjør noe av det, men sender en del lengselsfulle blikk :/
hehe, luringenHan sier han skal ta bilder alene med bestekompisen...prøver forklare han at det blir litt vanskelig , men han har ikke gitt opp enda...sier det er hele avd. og hver for seg. men han vil ha bare han og kompisen![]()
Jada det er jo i grunn detKanskje du får mer lyst i morgenhehe
Dra på kafe er koselig da![]()
Jada, de tar jo søskenfoto...men om de tar av bestekompiser vet jeg ikkehehe, luringen
Ja, er ikke alltid helt enkelt å forstå - men kan hende de tilpasser?
Vet at fotografen de bruker på skolen til tantebarna av og til tar portrett av to stk
hehe ja..farligAjaj, holder meg unna nettbutikker
Får lyst på så mye
Ser kanalen som står på skal vise nakendaterne etterpå - tenker på Malla hver gang![]()
Da er det jo litt ekstra koseligJada det er jo i grunn detHun ene som kommer har også baby med så
![]()
Mhm . 1 mnd eldre enn snuppa caDa er det jo litt ekstra koselig![]()
Er ikke like enkelted små som krever oppmerksomhet på dagtid, men prøver å balansere littJa, merker det på den her hjemme åmerker det selv at jeg har vært litt dårlig på og kose med ho stakkar
![]()
Viktig detEr ikke like enkelted små som krever oppmerksomhet på dagtid, men prøver å balansere litt
Men bør kanskje løfte på stumpen og rydde littegrann![]()
Det gjør vi nokKoseligdere får kose dere
![]()
Er så morsomt med barnehagebilderJada, de tar jo søskenfoto...men om de tar av bestekompiser vet jeg ikkeKunne vel alltids fått det til om jeg sa i fra til ped leder
![]()
Det får du gjøre. mine henger på barnerommet hjemmetEr så morsomt med barnehagebilderlurer på om jeg skal se om jeg finner mine hos mamma og pappa?