Skravletråd

Hei:) hatt en fin dag?
Dagen i dag har vært travel med en på 4mnd og en på 1.5år og 4 år:p vært morro da:) lillegull syntes det var uteolig spennende og ha besøk og har omtrent ikke sovet i dag:p
hehe vil tro du har nok å henge fingrene i ja:P sliten:P?

Men deilig å få litt ro i huset og? :p

Her skulle jeg legge plutten, mannen sovnet i samme slengen. Tenkte jeg skulle rydde litt men katten mente det var hennes tur :)

Så her går det i avslapp

Du da?
Det er veldig deilig når kvelden kommer :)
Ligger i grunn bare på sofaen og nyter stillheten:P

Og var kaken god? haha

Hvordan går det, sover han nå?
Frøkna snorker :P
Men har sovet generelt lite i dag, men vært fornøyd til tross.
Kaken var fantastisk! Hehe

Ja, sover nå :) Han og mannen egentlig - greit for å kunne sitte her og surfe, så får jeg se om det er noe på tven.

Fineste lyden!!

Kaken var fantastisk! Hehe

Ja, sover nå :) Han og mannen egentlig - greit for å kunne sitte her og surfe, så får jeg se om det er noe på tven.

Fineste lyden!!
Bra haha;)

Ja, det går jo an. Her er tven av for en gang skuyld

Veldig deilig :D Og få den deilige vasken av håret, massasjen:D
Der er jeg elstremt sær, for jeg syns det kiler! Har en veødig spesiell greie med at lyd rett bak nakken min, føles som kiling!! :O Så jeg greier ikke slappe av verken under hårvask eller føning! Aldri vært borti noen andre som har det sånn, så er visst bare jrg som er rar

På mandag er det fotografering av barnehagen:) og da har jaggu OJ. gått der 1 år.

Der er jeg elstremt sær, for jeg syns det kiler! Har en veødig spesiell greie med at lyd rett bak nakken min, føles som kiling!! :O Så jeg greier ikke slappe av verken under hårvask eller føning! Aldri vært borti noen andre som har det sånn, så er visst bare jrg som er rar
hehe ååhh...nææh har ikke hørt andre som er sånn...jeg digger det:D

Finner mye fint på babyshop, men feile str...gjerne like greit..for penger har jeg egentlig ikke:P

Back
Topp