hehe vil tro du har nok å henge fingrene i jaHeihatt en fin dag?
Dagen i dag har vært travel med en på 4mnd og en på 1.5år og 4 årvært morro da
lillegull syntes det var uteolig spennende og ha besøk og har omtrent ikke sovet i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe vil tro du har nok å henge fingrene i jaHeihatt en fin dag?
Dagen i dag har vært travel med en på 4mnd og en på 1.5år og 4 årvært morro da
lillegull syntes det var uteolig spennende og ha besøk og har omtrent ikke sovet i dag
![]()
Sant det...team workSå lenge en av oss husker, så ordner det seg![]()
Det er veldig deilig når kvelden kommerMen deilig å få litt ro i huset og?
Her skulle jeg legge plutten, mannen sovnet i samme slengen. Tenkte jeg skulle rydde litt men katten mente det var hennes tur
Så her går det i avslapp
Du da?
Rimlig trøtt i øya nå jahehe vil tro du har nok å henge fingrene i jasliten
?
hehe skjønner detRimlig trøtt i øya nå jahehe
Det er jeg sikker på at du erJada, føler meg litt mer snasen nå![]()
I morgen har jeg ingen planerhehe skjønner det
roligere dag i morgen kanskje?
Kaken var fantastisk! HeheOg var kaken god? haha
Hvordan går det, sover han nå?
Frøkna snorker
Men har sovet generelt lite i dag, men vært fornøyd til tross.
Veldig deiligDet er jeg sikker på at du erman føler seg jo mye freshere når man har vært hos frisøren. Det er så deilig
![]()
Bra hahaKaken var fantastisk! Hehe
Ja, sover nåHan og mannen egentlig - greit for å kunne sitte her og surfe, så får jeg se om det er noe på tven.
Fineste lyden!!
Høres bra ut, detDet er veldig deilig når kvelden kommer
Ligger i grunn bare på sofaen og nyter stillheten![]()
Der er jeg elstremt sær, for jeg syns det kiler! Har en veødig spesiell greie med at lyd rett bak nakken min, føles som kiling!! :O Så jeg greier ikke slappe av verken under hårvask eller føning! Aldri vært borti noen andre som har det sånn, så er visst bare jrg som er rarVeldig deiligOg få den deilige vasken av håret, massasjen
![]()
hehe ååhh...nææh har ikke hørt andre som er sånn...jeg digger detDer er jeg elstremt sær, for jeg syns det kiler! Har en veødig spesiell greie med at lyd rett bak nakken min, føles som kiling!! :O Så jeg greier ikke slappe av verken under hårvask eller føning! Aldri vært borti noen andre som har det sånn, så er visst bare jrg som er rar
Greit med en tvfri kveldBra haha
Ja, det går jo an. Her er tven av for en gang skuyld
JaSå deilig![]()
Stas! Gleder han seg?På mandag er det fotografering av barnehagenog da har jaggu OJ. gått der 1 år.
Veldig kos med kattekosHøres bra ut, det
Har en katt på fanget i tillegg - herlig![]()