Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.
Hørtes ut som en fin dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.
Ja, det har det værtHørtes ut som en fin dag![]()
Ja, det har det vært! Eldste spiste t.o.m maten jeg laget til henne, den var ny
![]()
Joda, de er bergensere...er vel mer det at de er litt lateHehe, ja, det er noe med det å kle seg. Men de er kanskje ikke Bergensere?
Jeg skal om noen uker overnatte ute, håper på finvær da og![]()
Ååh, er koselig med hund også - men her er mannen så allergisk at det ikke blir noe avDet hørtes stressende ut! Men kjekt med vaksiner da.
Jeg ønsker meg en liten hund, men har ikke tid akkurat nå.. sukk.. men en dag![]()
Oj, høres ikke dumt ut! Vi har i fryseren, så blir nok en gang i april tenker jegSå digg da!
Yes, det skal viGleder meg til pinnekjøtt påskeaften
![]()
Det ble detFlink du har vært dable det svømming?
Høres ut som en perfekt lørdag det derVært på badeland og lekt ute her i dag
Hatt taco og sett på film,Thomas toget![]()
Nå er jeg trøtt som en strømpe så blir neppe sent her...
Tok en random QUOTE - kom over denne mens jeg surfet i en ammepause; litt inspirasjon dersom noen vet deg om en uglekakeNå er jeg trøtt som en strømpe så blir neppe sent her...
Takk for det!Usj det er ikke godt, god bedring![]()
Hun slet med å sovne i går kveld. Skrek og ville ikke ha puppen!!! Da er det no galtHuff stakkars frøkna :/ masse god bedring til lille
Kanskje helt at hun får sove litt ekstra da?
Usj det hørtes ikke greit urStakar lille jenta som ikke får soveVært våkne siden 03 vi.. hun hoster og har nok hatt vondt i magen. Hun har både brekt seg og bæsja seg helt ned. Bada henne, vaska klær osv. Håper de gode rutinene våre kommer tilbake av seg selv når hun er frisk,
Takk for detUsj det hørtes ikke greit urhåpe ho blir fort frisn igjen
god Bedring
![]()
Stakar lille jenta som ikke får soveVært våkne siden 03 vi.. hun hoster og har nok hatt vondt i magen. Hun har både brekt seg og bæsja seg helt ned. Bada henne, vaska klær osv. Håper de gode rutinene våre kommer tilbake av seg selv når hun er frisk,
Ja koste oss vi.Høres ut som en perfekt lørdag det der
Tror ikke det blir Sent her heller..
ååhh sde her ja! De var lekreTok en random QUOTE - kom over denne mens jeg surfet i en ammepause; litt inspirasjon dersom noen vet deg om en uglekake
http://www.sheldonsfans.com/article...owls-who-comes-up-with-such-great-things.html
huff Dakar søte. masse god bedring<3<3Stakar lille jenta som ikke får soveVært våkne siden 03 vi.. hun hoster og har nok hatt vondt i magen. Hun har både brekt seg og bæsja seg helt ned. Bada henne, vaska klær osv. Håper de gode rutinene våre kommer tilbake av seg selv når hun er frisk,