Vel... Jeg fikk lagt lillegutt k20.30, så da vi en film - og så skulle vi bare se en episode av noe... Og plutselig var det blitt Sent.. Var visst i seng litt før 01...:OJa koste oss vi.
Her ble det 22, når var dere i seng?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel... Jeg fikk lagt lillegutt k20.30, så da vi en film - og så skulle vi bare se en episode av noe... Og plutselig var det blitt Sent.. Var visst i seng litt før 01...:OJa koste oss vi.
Her ble det 22, når var dere i seng?
God morgenGod morgen alle![]()
Det gjør du rett iTakk for dethun sovna igjen kl 06 og sov helt til *trommevirvel* kl 07!
Akkurat fårr ho til å sovne igjen nå, så da skal jeg jammen meg legge meg litt sammen med henne
![]()
Hehe typisk dereVel... Jeg fikk lagt lillegutt k20.30, så da vi en film - og så skulle vi bare se en episode av noe... Og plutselig var det blitt Sent.. Var visst i seng litt før 01...:O
Yes, skal ikke klageGod morgenSovet godt?
Yes, har i grunn detGod morgensovet godt?
Ja, det overrasker vel ikkeHehe typisk dere![]()
Når minsten vokser til og dere får flere vil jeg tro det ja...Ja, det overrasker vel ikkemen på et eller annet tidspunkt må vi vel klare å legge oss til rett tid
![]()
Sovet godt - han sov fint til 4, så igjen til 7, så 8 og så har vi bare ligget i senga og lekt og koseprata. Frokost er in the makingYes, skal ikke klageDer da
?
Vært oppe siden 6 da
Hatt egg og bacon til frokost?
Så bra.Sovet godt - han sov fint til 4, så igjen til 7, så 8 og så har vi bare ligget i senga og lekt og koseprata. Frokost er in the making
Planer for dagen?

Yes, har i grunn detHva med dere
?
Litt tidlig oppe, men sånn er det.
Aldri feil med fylte hornSå bra.
Her hadde vi fylte horn
Vi har ingen store planer, men er alltid mye ute. Så det skal vi iallefallDere?
Det hørtes veldig deilig utSovet godt, og mannen tok henne med seg etter amming i morges så jeg har nettopp stått opp!fikk ikke sovet noe mer da, men deilig å bare slappe av..
![]()
Mhm, med skinke og ostAldri feil med fylte horn
Skal inn til foreldrene mine etter hvert, bytte barn med søsteren min og ta dem med på kamp
Før det, rydde litt og kanskje gå en liten tur?
God dagMorningseller god dag kanskje
![]()
Huff Dakar lille. Godt man fikk en klarhet og medisin. Håpe hun kommer seg raskt nå<3<3Da har vi vært på legevakta og fått konstatert ørebetennelse. Ikke rart ho har grått og vært ifra seg, og ikke fått sovet. Nå har ho fått medisin og slokna totalt, helt utslitt.. ♡♡
Takk! Ja, får helt vondt i meg. Vært veldig tydelig at hun ikke har hatt det no bra nå siste døgnet. Håper hun får sovet skikkelig ut i hvert fall. Ligger ved siden av henne, men jeg får ikke sove. Naboer som hoier og skravler på utsida, og barn som leker. Greier bare ikke slappe helt av, selv om jeg er veeeldig trøtt.Huff Dakar lille. Godt man fikk en klarhet og medisin. Håpe hun kommer seg raskt nå<3<3