Skravletråd

Ja koste oss vi. :D
Her ble det 22, når var dere i seng?
Vel... Jeg fikk lagt lillegutt k20.30, så da vi en film - og så skulle vi bare se en episode av noe... Og plutselig var det blitt Sent.. Var visst i seng litt før 01...:O

Yes, skal ikke klage:) Der da:)?

Vært oppe siden 6 da:P

Hatt egg og bacon til frokost:)?
Sovet godt - han sov fint til 4, så igjen til 7, så 8 og så har vi bare ligget i senga og lekt og koseprata. Frokost er in the making :D

Planer for dagen?

Sovet godt - han sov fint til 4, så igjen til 7, så 8 og så har vi bare ligget i senga og lekt og koseprata. Frokost er in the making :D

Planer for dagen?
Så bra.
Her hadde vi fylte horn :hungry::hungry:

Vi har ingen store planer, men er alltid mye ute. Så det skal vi iallefall:)Dere?

Så bra.
Her hadde vi fylte horn :hungry::hungry:

Vi har ingen store planer, men er alltid mye ute. Så det skal vi iallefall:)Dere?
Aldri feil med fylte horn :D

Skal inn til foreldrene mine etter hvert, bytte barn med søsteren min og ta dem med på kamp ;)

Før det, rydde litt og kanskje gå en liten tur?

Da har vi vært på legevakta og fått konstatert ørebetennelse. Ikke rart ho har grått og vært ifra seg, og ikke fått sovet. Nå har ho fått medisin og slokna totalt, helt utslitt.. ♡♡

Aldri feil med fylte horn :D

Skal inn til foreldrene mine etter hvert, bytte barn med søsteren min og ta dem med på kamp ;)

Før det, rydde litt og kanskje gå en liten tur?
Mhm, med skinke og ost:D
Åhh kjekt:)
Fint vær i dag?

Da har vi vært på legevakta og fått konstatert ørebetennelse. Ikke rart ho har grått og vært ifra seg, og ikke fått sovet. Nå har ho fått medisin og slokna totalt, helt utslitt.. ♡♡
Huff Dakar lille. Godt man fikk en klarhet og medisin. Håpe hun kommer seg raskt nå<3<3

Huff Dakar lille. Godt man fikk en klarhet og medisin. Håpe hun kommer seg raskt nå<3<3
Takk! Ja, får helt vondt i meg. Vært veldig tydelig at hun ikke har hatt det no bra nå siste døgnet. Håper hun får sovet skikkelig ut i hvert fall. Ligger ved siden av henne, men jeg får ikke sove. Naboer som hoier og skravler på utsida, og barn som leker. Greier bare ikke slappe helt av, selv om jeg er veeeldig trøtt.

Back
Topp