Skravletråd

Oi, kanskje jeg og skal prøve på det.. Vet ikke jeg om de blomstrer flere år eller hva de gjør.. :p

Har ikke tenkt på.. Har hage, men hekken er ikke vokset seg stor og tett enda, så det kommer både hunder og folk inn :(
Er åpent hos oss og, men heldigvis ikke så mange som går forbi. Er vel meg katter

Har det meste i potter (jordbær, bringebær og noen urter)

God morgen damer! Har sovet helt ok, men finnes uansett ikke bedre å våkne til en blidfis og sol ute :D

Ajaj, glemte jo helt hvorfor jeg hadde satt på alarm i morges.. Skulle ha med kattene for vaksine kl 9.. Det kom jeg på 8.50.. Så da var det bare å hive oss ut av senga, få kattene i bur, plutt i klær og bilsete og kjøre.. Bare for å finne ut d at noen hadde booket oss feil, de åpnet ikke før 10...

Ordnet seg da, og nå er begge vaksinert :) bare litt mer stress en det trengte å være

Ajaj, glemte jo helt hvorfor jeg hadde satt på alarm i morges.. Skulle ha med kattene for vaksine kl 9.. Det kom jeg på 8.50.. Så da var det bare å hive oss ut av senga, få kattene i bur, plutt i klær og bilsete og kjøre.. Bare for å finne ut d at noen hadde booket oss feil, de åpnet ikke før 10...

Ordnet seg da, og nå er begge vaksinert :) bare litt mer stress en det trengte å være

Å nei så utrolig kjedelig! Er så slitsomt med sånne stressende morgener :P Godt det gikk i orden i alle fall :)
Har dere noen andre planer i dag?

Her sto frøkna opp halv 8 i dag, litt tidligere enn vanlig :P Nå sover hun :) storebror har gått på besøk til en kamerat og mannen og lillegutt er ute på noen ærender :) Rolig i huset her nå da faktisk :P drikker latte :)

God morgen damer! Har sovet helt ok, men finnes uansett ikke bedre å våkne til en blidfis og sol ute :D

God dag ja!
Så deilig med sol...her er dessverre regn i dag:/ Men skal ikke klage, vi har hatt nydelig vær i over 1 uke nå...håper likevel på finvær i påsken altså.

Her er full rulle med 4 barn i hus nå.
Spist god og sen frokost...varme rundstykker , egg og bacon og sjokolademelk:D

Kjedelig med unødvendig stress, men godt det ble fikset:)

Å nei så utrolig kjedelig! Er så slitsomt med sånne stressende morgener :P Godt det gikk i orden i alle fall :)
Har dere noen andre planer i dag?

Her sto frøkna opp halv 8 i dag, litt tidligere enn vanlig :P Nå sover hun :) storebror har gått på besøk til en kamerat og mannen og lillegutt er ute på noen ærender :) Rolig i huset her nå da faktisk :P drikker latte :)
Høres deilig ut - vurderer å lage en latte selv, lenge siden sist nå :O

Har ryddet og støvsugd, ryddet kjøkken og et nå matstasjon :) tipper han dupper litt av snart. Vurderer å dra å svømme i 15 tiden kanskje :)

Dere da?

God dag ja!
Så deilig med sol...her er dessverre regn i dag:/ Men skal ikke klage, vi har hatt nydelig vær i over 1 uke nå...håper likevel på finvær i påsken altså.

Her er full rulle med 4 barn i hus nå.
Spist god og sen frokost...varme rundstykker , egg og bacon og sjokolademelk:D

Kjedelig med unødvendig stress, men godt det ble fikset:)
Yums, good frokost det der. Det skal vi ha i morgen :D

Ja, vi får satse på fint vær og mange tur- og utemuligheter :) dere skulle på hytta?

Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.

Det hørtes stressende ut! Men kjekt med vaksiner da.
Jeg ønsker meg en liten hund, men har ikke tid akkurat nå.. sukk.. men en dag :)

Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.
Så deilig med knallvær! Her har det etter over 1 uke med finvær kommet regn i dag, men lite i grunn så vi syns det var teit når fjellturen med et vennepar ble avlyst...finnes da klær!! men men...:P

Så deilig med knallvær! Her har det etter over 1 uke med finvær kommet regn i dag, men lite i grunn så vi syns det var teit når fjellturen med et vennepar ble avlyst...finnes da klær!! men men...:p
Hehe, ja, det er noe med det å kle seg. Men de er kanskje ikke Bergensere? :)
Jeg skal om noen uker overnatte ute, håper på finvær da og :p

Høres deilig ut - vurderer å lage en latte selv, lenge siden sist nå :O

Har ryddet og støvsugd, ryddet kjøkken og et nå matstasjon :) tipper han dupper litt av snart. Vurderer å dra å svømme i 15 tiden kanskje :)

Dere da?

Flink du har vært da :) ble det svømming?

Back
Topp