Stemmer det, du hadde magisk hage
Er jo så godt! Nå gleder jeg meg ordentlig til sommeren!!
Jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det, du hadde magisk hage
Er jo så godt! Nå gleder jeg meg ordentlig til sommeren!!
Jeg kommer og å plukker litt![]()
Plukk i veieller du må nok vente noen måneder til
![]()
Er åpent hos oss og, men heldigvis ikke så mange som går forbi. Er vel meg katterOi, kanskje jeg og skal prøve på det.. Vet ikke jeg om de blomstrer flere år eller hva de gjør..![]()
Har ikke tenkt på.. Har hage, men hekken er ikke vokset seg stor og tett enda, så det kommer både hunder og folk inn![]()
Uten tviiiil det beste sommeren har å by på matmessig!
Nei hvis du hadde vært "heldig" å finne en nå tror jeg ikke den hadde smakt noe særlig godtHehe, ja! Hadde ikke vært store fangsten nå![]()
Huff,haha nei de burde man nok styre unnaNei hvis du hadde vært "heldig" å finne en nå tror jeg ikke den hadde smakt noe særlig godt![]()
Ajaj, glemte jo helt hvorfor jeg hadde satt på alarm i morges.. Skulle ha med kattene for vaksine kl 9.. Det kom jeg på 8.50.. Så da var det bare å hive oss ut av senga, få kattene i bur, plutt i klær og bilsete og kjøre.. Bare for å finne ut d at noen hadde booket oss feil, de åpnet ikke før 10...
Ordnet seg da, og nå er begge vaksinertbare litt mer stress en det trengte å være
God morgen damer! Har sovet helt ok, men finnes uansett ikke bedre å våkne til en blidfis og sol ute![]()
God morgen damer! Har sovet helt ok, men finnes uansett ikke bedre å våkne til en blidfis og sol ute![]()
Ajaj, glemte jo helt hvorfor jeg hadde satt på alarm i morges.. Skulle ha med kattene for vaksine kl 9.. Det kom jeg på 8.50.. Så da var det bare å hive oss ut av senga, få kattene i bur, plutt i klær og bilsete og kjøre.. Bare for å finne ut d at noen hadde booket oss feil, de åpnet ikke før 10...
Ordnet seg da, og nå er begge vaksinertbare litt mer stress en det trengte å være
Høres deilig ut - vurderer å lage en latte selv, lenge siden sist nå :OÅ nei så utrolig kjedelig! Er så slitsomt med sånne stressende morgenerGodt det gikk i orden i alle fall
![]()
Har dere noen andre planer i dag?
Her sto frøkna opp halv 8 i dag, litt tidligere enn vanligNå sover hun
storebror har gått på besøk til en kamerat og mannen og lillegutt er ute på noen ærender
Rolig i huset her nå da faktisk
drikker latte
![]()
Yums, good frokost det der. Det skal vi ha i morgenGod dag ja!
Så deilig med sol...her er dessverre regn i dag:/ Men skal ikke klage, vi har hatt nydelig vær i over 1 uke nå...håper likevel på finvær i påsken altså.
Her er full rulle med 4 barn i hus nå.
Spist god og sen frokost...varme rundstykker , egg og bacon og sjokolademelk
Kjedelig med unødvendig stress, men godt det ble fikset![]()
Det hørtes stressende ut! Men kjekt med vaksiner da.Ajaj, glemte jo helt hvorfor jeg hadde satt på alarm i morges.. Skulle ha med kattene for vaksine kl 9.. Det kom jeg på 8.50.. Så da var det bare å hive oss ut av senga, få kattene i bur, plutt i klær og bilsete og kjøre.. Bare for å finne ut d at noen hadde booket oss feil, de åpnet ikke før 10...
Så digg da!Yums, good frokost det der. Det skal vi ha i morgen
Ja, vi får satse på fint vær og mange tur- og utemuligheterdere skulle på hytta?
Så deilig med knallvær! Her har det etter over 1 uke med finvær kommet regn i dag, men lite i grunn så vi syns det var teit når fjellturen med et vennepar ble avlyst...finnes da klær!! men men...Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.
Hehe, ja, det er noe med det å kle seg. Men de er kanskje ikke Bergensere?Så deilig med knallvær! Her har det etter over 1 uke med finvær kommet regn i dag, men lite i grunn så vi syns det var teit når fjellturen med et vennepar ble avlyst...finnes da klær!! men men...![]()
Høres deilig ut - vurderer å lage en latte selv, lenge siden sist nå :O
Har ryddet og støvsugd, ryddet kjøkken og et nå matstasjontipper han dupper litt av snart. Vurderer å dra å svømme i 15 tiden kanskje
![]()
Dere da?