Skravletråd

Idag er det knallvær, har t.o.m sett hestehov idag og vi har lekt masse ute. Dro tidlig innover til byen og handla litt, og var på kirkegården og besøkte graven til min mormor, bestefar og onkel.

Hørtes ut som en fin dag :)

Hehe, ja, det er noe med det å kle seg. Men de er kanskje ikke Bergensere? :)
Jeg skal om noen uker overnatte ute, håper på finvær da og :p
Joda, de er bergensere...er vel mer det at de er litt late;):pSå da var regn en grei unnskyldning:cool: De foreslo senter og kafe, men da takket vi nei og gikk heller ut alene:rolleyes: Må ha frskt luft vi, regn eller ei,

ååhh, telt?

Vært på badeland og lekt ute her i dag:)
Hatt taco og sett på film,Thomas toget:D

Nå er jeg trøtt som en strømpe så blir neppe sent her...

Det hørtes stressende ut! Men kjekt med vaksiner da.
Jeg ønsker meg en liten hund, men har ikke tid akkurat nå.. sukk.. men en dag :)
Ååh, er koselig med hund også - men her er mannen så allergisk at det ikke blir noe av

Hvilken type hund ville du ha hatt?

Flink du har vært da :) ble det svømming?
Det ble det :)

Fikk svømt litt mens guttene var i babybassenget, men ble fort veldig trøtt - så blir korte økter. Men koser oss, vi. Vurderer å kjøre årskort på lille kroppen :)

Vært på badeland og lekt ute her i dag:)
Hatt taco og sett på film,Thomas toget:D

Nå er jeg trøtt som en strømpe så blir neppe sent her...
Høres ut som en perfekt lørdag det der :)

Tror ikke det blir Sent her heller..

Stakar lille jenta som ikke får sove:( Vært våkne siden 03 vi.. hun hoster og har nok hatt vondt i magen. Hun har både brekt seg og bæsja seg helt ned. Bada henne, vaska klær osv. Håper de gode rutinene våre kommer tilbake av seg selv når hun er frisk,

Huff stakkars frøkna :/ masse god bedring til lille

Kanskje helt at hun får sove litt ekstra da?
Hun slet med å sovne i går kveld. Skrek og ville ikke ha puppen!!! Da er det no galt ;) Og nå har hun vært våken siden rundt tre. Eller... var vel tre hun begynte å småvåkne og sove kjempeurolig. Håper hun får sovet skikkelig ut i dag.

Stakar lille jenta som ikke får sove:( Vært våkne siden 03 vi.. hun hoster og har nok hatt vondt i magen. Hun har både brekt seg og bæsja seg helt ned. Bada henne, vaska klær osv. Håper de gode rutinene våre kommer tilbake av seg selv når hun er frisk,
Usj det hørtes ikke greit ur:( håpe ho blir fort frisn igjen :) god Bedring:)

Usj det hørtes ikke greit ur:( håpe ho blir fort frisn igjen :) god Bedring:)
Takk for det:) hun sovna igjen kl 06 og sov helt til *trommevirvel* kl 07! :P Akkurat fårr ho til å sovne igjen nå, så da skal jeg jammen meg legge meg litt sammen med henne:)

Huff da, hørtes ikke bra ut! :( håper formen blir fort bedre!!

huff Dakar søte. masse god bedring<3<3

Back
Topp