blir der og daHøres veldig deilig ut
Planlagt film, eller finner dere en der og da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir der og daHøres veldig deilig ut
Planlagt film, eller finner dere en der og da?
Her lager vi den sammen og handler sammen - er vel mer at vi stokker litt om, eller bytter helt til noe som er raskere å lageher har jeg vært streng på det. skal jeg lage meny og middag så får det som står på menyen spises hehe...men ofte han bestemmer men da kommer han med ønsker før menyen er skrevet. eller vi endrer hvis vi får besøk da
Konkurranseinstinkt lenge levevi får lage våre egne mål hehe.
jeg har sikkert noen gevinster liggende hehe
Hehe ja det er detBle en litt kortere natt. Han sov fra halv tre til halv syv i egen seng. Så igjen med meg til halv elleve. Ser ut til å sove igjen nå, men av og til strekker han på seg og smilerer så herlig å se på!
Blir spennende fremover. Han har snakket masse om ukeshandling og at vi må klare å holde matbudjettet litt bedre - men vanskelig det, når han endrer på menyen så ofte![]()
Skal ikke være enkelt - er han som lager magen her, så han som "bestemmer" - jeg kommet med forslag og da tilpasser han. Kommer mye pastaforslag fra megHer er det vanskelig å få han til å komme med forslag så det er stort sett jeg som velger![]()
da er det jo greit...mannen her vil ikke lage, men klager på den som blir lagdHer lager vi den sammen og handler sammen - er vel mer at vi stokker litt om, eller bytter helt til noe som er raskere å lage
Men planen er å holde budsjett

Absoluttda er det jo greit...mannen her vil ikke lage, men klager på den som blir lagd
ja sparer mye om man lager ukesmeny og storhandler 1 gang i uka![]()
Skal ikke være enkelt - er han som lager magen her, så han som "bestemmer" - jeg kommet med forslag og da tilpasser han. Kommer mye pastaforslag fra meg![]()
ja det er litt for høyt her nestenKonkurranseinstinkt lenge leve
Har vært morsomt å ha 5 over top20, evt top 10?
det var nok!!!400kr for en barneklipp... Ja ja![]()
Syns i grunn detdet var nok!!!
yes. hva fiskeretter har dere da?Absoluttlettere å være sunn også, pleier å leve opp til fisk 2-3 ganger i uken
Tror ikke det ville skjedd ellers![]()
oj betaler vi 320Syns i grunn det![]()
Min drømmemeny <3Hehe ja det har jeg skjøntvi hadde lasagne i går
![]()
I dag blir det hjemmelaget pizza![]()
Badekar sammen?da har både jeg og snuppa badet![]()
I går var det laks- og torskebiter med tagliatelle og kremet sausyes. hva fiskeretter har dere da?