Skravletråd

vi får lage våre egne mål hehe.
jeg har sikkert noen gevinster liggende hehe

her har jeg vært streng på det. skal jeg lage meny og middag så får det som står på menyen spises hehe...men ofte han bestemmer men da kommer han med ønsker før menyen er skrevet. eller vi endrer hvis vi får besøk da
Her lager vi den sammen og handler sammen - er vel mer at vi stokker litt om, eller bytter helt til noe som er raskere å lage :P

Men planen er å holde budsjett

Ble en litt kortere natt. Han sov fra halv tre til halv syv i egen seng. Så igjen med meg til halv elleve. Ser ut til å sove igjen nå, men av og til strekker han på seg og smiler :) er så herlig å se på!
Hehe ja det er det :)

Blir spennende fremover. Han har snakket masse om ukeshandling og at vi må klare å holde matbudjettet litt bedre - men vanskelig det, når han endrer på menyen så ofte :P

Her er det vanskelig å få han til å komme med forslag så det er stort sett jeg som velger :P

Her er det vanskelig å få han til å komme med forslag så det er stort sett jeg som velger :P
Skal ikke være enkelt - er han som lager magen her, så han som "bestemmer" - jeg kommet med forslag og da tilpasser han. Kommer mye pastaforslag fra meg ;)

Her lager vi den sammen og handler sammen - er vel mer at vi stokker litt om, eller bytter helt til noe som er raskere å lage :p

Men planen er å holde budsjett
da er det jo greit...mannen her vil ikke lage, men klager på den som blir lagd :hilarious:

ja sparer mye om man lager ukesmeny og storhandler 1 gang i uka:D

da er det jo greit...mannen her vil ikke lage, men klager på den som blir lagd :hilarious:

ja sparer mye om man lager ukesmeny og storhandler 1 gang i uka:D
Absolutt :) lettere å være sunn også, pleier å leve opp til fisk 2-3 ganger i uken

Tror ikke det ville skjedd ellers :P

Skal ikke være enkelt - er han som lager magen her, så han som "bestemmer" - jeg kommet med forslag og da tilpasser han. Kommer mye pastaforslag fra meg ;)

Hehe ja det har jeg skjønt :P vi hadde lasagne i går :D
I dag blir det hjemmelaget pizza :)

yes. hva fiskeretter har dere da?
I går var det laks- og torskebiter med tagliatelle og kremet saus

Skulle vært fiskeboller, så det kommer nok opp snart. Og så står det ovnsbakt fisk med rotgrønnsaker på listen :)

Back
Topp