Ja mener i grunn det var ennå mindre også der vi bodde før men husker ikke akkurat..oj betaler vi 320
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mener i grunn det var ennå mindre også der vi bodde før men husker ikke akkurat..oj betaler vi 320
Favoritter her ogMin drømmemeny <3
Av og til blir det kombi - lasagnepizza er en personlig favorittFavoritter her og![]()
Hehe den har jeg aldri hørt om førAv og til blir det kombi - lasagnepizza er en personlig favoritt![]()
Jeg har bestilt hjemmelaget burger i dagMiddag?
Jeg har bestilt hjemmelaget burger i dag![]()
Heh, ikke jeg heller før vi lagde detHehe den har jeg aldri hørt om før![]()
Hvordan gjør du resten da?Heh, ikke jeg heller før vi lagde detstartet som en utfordring, ble værende etterpå
Eneste er at det ikke brukes så må saus (eller hvit saus, egentlig) for å unngå at det blir soggy
Vanlig bunn (tykk, sådan). Gjør klar sausen med kjøttdeig i forkant, last den bli litt kald for man har den på, og alternerer med plater, saus og ostHvordan gjør du resten da?vanlig pizzabunn?
nei først hun i sitt...så meg mens hun ser på i vippestolBadekar sammen?
Høres godt ut alt sammen i grunnI går var det laks- og torskebiter med tagliatelle og kremet saus
Skulle vært fiskeboller, så det kommer nok opp snart. Og så står det ovnsbakt fisk med rotgrønnsaker på listen![]()
klesvask?klær klær og atter mer klær..bahhhh![]()
mhm. nok med 320 syns jegJa mener i grunn det var ennå mindre også der vi bodde før men husker ikke akkurat..
Ojnei først hun i sitt...så meg mens hun ser på i vippestol![]()
ja,men driver også å merker klær...og legger på plassklesvask?![]()
den er ikke ferdig her heller så...kjipe greier..Ojble dusj i badekaret sammen på oss, etter tran-incident'en
Planlegger å bade sammen så snart jeg kan si meg helt helt ferdig med renselsen..
Rart hvor fort det blir myeja,men driver også å merker klær...og legger på plass