Skravletråd

Et ikke mye jeg blør egentlig, men nok til at jeg må ha truseinnlegg :/

Må rydde i mine egne og tassen sine klær til uka jeg :) legge unna noe og se hva vi trenger påfyll av. Januarsalget må utnyttes :p
yes helt klart. jeg vet Oliver J ikke trenger noen ting, fikk sinnsykt med klær til jul...og er nettop de jeg holder på å merke nå...snuppa..hmm tjaa..kanskje noe ja...

yes helt klart. jeg vet Oliver J ikke trenger noen ting, fikk sinnsykt med klær til jul...og er nettop de jeg holder på å merke nå...snuppa..hmm tjaa..kanskje noe ja...
Tror kanskje jeg burde kjøpe litt mer ull i 56. Har masse i 62, men det er for stort foreløpig :P og jeg må nok bite i det sure eplet og kjøpe nye klær i str M.. Gikk ikke ned gravidkiloene så fort som jeg hadde håpt :P

Vert å levert barna, så avgårde for en kjapp tur på IKEA sammen med resten av Stavanger, så en kjapp tur på Elkjøp der de samme som nettopp var på IKEA også var :o
Men mannen er fornøyd med veggheng til TV og PlayStation 4 :o tobben fikk en nattpose til å ett leke teppe . Så var det p handle mat. Å rett hjem å få lager bunnen til kaken :) så nå stekes den å vi venter på de to andre :)

Tror kanskje jeg burde kjøpe litt mer ull i 56. Har masse i 62, men det er for stort foreløpig :p og jeg må nok bite i det sure eplet og kjøpe nye klær i str M.. Gikk ikke ned gravidkiloene så fort som jeg hadde håpt :p
hehe det er litt kjipt...men men sånn er det...går ikke inn i alt her heller gitt

Back
Topp