jaaa sykt...og her er vi 4,tidvis 5Rart hvor fort det blir mye
Bør vel legge sammen og rydde litt selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaa sykt...og her er vi 4,tidvis 5Rart hvor fort det blir mye
Bør vel legge sammen og rydde litt selv..
Griller dere da? Vi er begge superglad i burger og har det ofte året rundtOhnam
vi har det oftere om sommeren av en eller annen grunn
![]()
Ja, synes det. Spurte mannen om han ville, mens vi venter. Men tror han ikke er helt det (ennå?)den er ikke ferdig her heller så...kjipe greier..
bade sammen er kos da
Må rydde i mine egne og tassen sine klær til uka jegja,men driver også å merker klær...og legger på plass
Ja, synes det. Spurte mannen om han ville, mens vi venter. Men tror han ikke er helt det (ennå?)
7uker i dag. Nok nå![]()
yes helt klart. jeg vet Oliver J ikke trenger noen ting, fikk sinnsykt med klær til jul...og er nettop de jeg holder på å merke nå...snuppa..hmm tjaa..kanskje noe ja...Må rydde i mine egne og tassen sine klær til uka jeglegge unna noe og se hva vi trenger påfyll av. Januarsalget må utnyttes
![]()
Samme herEt ikke mye jeg blør egentlig, men nok til at jeg må ha truseinnlegg :/
Tror kanskje jeg burde kjøpe litt mer ull i 56. Har masse i 62, men det er for stort foreløpigyes helt klart. jeg vet Oliver J ikke trenger noen ting, fikk sinnsykt med klær til jul...og er nettop de jeg holder på å merke nå...snuppa..hmm tjaa..kanskje noe ja...
Ja det er ikke feilDeilig med mer søvn kan jeg tenke meg![]()
KansjeSamme her! E er jo like gamle så kanskje det er noe der![]()
Han sovnet litt over 12 å vi har hatt en fin nattHvordan gikk det i går og i natt?
Vanlig bunn (tykk, sådan). Gjør klar sausen med kjøttdeig i forkant, last den bli litt kald for man har den på, og alternerer med plater, saus og ost![]()
mhm. nok med 320 syns jeg
Griller dere da? Vi er begge superglad i burger og har det ofte året rundthva skal dere ha i dag?
supert.! veldig ok natt her ogsåHan sovnet litt over 12 å vi har hatt en fin nattdere da?
hehe det er litt kjipt...men men sånn er det...går ikke inn i alt her heller gittTror kanskje jeg burde kjøpe litt mer ull i 56. Har masse i 62, men det er for stort foreløpigog jeg må nok bite i det sure eplet og kjøpe nye klær i str M.. Gikk ikke ned gravidkiloene så fort som jeg hadde håpt
![]()
Sier meg enig i det!Kansjede må bare fortsette ned det
![]()
Så brasupert.! veldig ok natt her også![]()