Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! E er jo like gamle så kanskje det er noe derJøss . To netter på rad nå så Jar vi hoppet over måltidet i 3-4 tiden. Natt til i går sov han fra 1-8 å i natt fra 12- 06.15.. Litt melk bare å så sov han til nå. Litt melk p nå sover han igjen
Hvordan gikk det i går og i nattHåper dether er han lys våken :/
God morgen!God dag alle sammen![]()
Skjer hos dere i dag?
Her blir det en trilletur og muligens ut for å se etter gardiner. Ellers daffedag med film, baking, snop og taco.God morgen!
Eneste jeg har på schedule er en tur ut en gang ila dagen
Du?
Tamara har egentlig fri, men så hun skulle se om hun fikk tid i går (ble ikke noe av) eller i dag. Hvis ikke blir det vel på mandag?Syns det er litt kjedelig uten skravlemål... Bare være på topp 100. Ja ja![]()
Når er det trekning for desember?
JaGod morgen![]()
Sovet godt?
Mornings jaMornings![]()
Har jeg gitt opp på å legge opp til. Mannen endrer likevel mening utifra det han har lyst til å lageMiddag?
Høres veldig deilig utHer blir det en trilletur og muligens ut for å se etter gardiner. Ellers daffedag med film, baking, snop og taco.
HeheheHar jeg gitt opp på å legge opp til. Mannen endrer likevel mening utifra det han har lyst til å lage
Så... Mat![]()
Ble en litt kortere natt. Han sov fra halv tre til halv syv i egen seng. Så igjen med meg til halv elleve. Ser ut til å sove igjen nå, men av og til strekker han på seg og smilerJahun lå i egen seng fra halv 1 til 6 omtrent, mat igjen rundt 9 men følte jeg tvangsforet henne for hun var ikke særlig interessert
men tenkte stå opp da og hadde så spreng.. Så sov hun videre til halv 11
Dere da?
Blir spennende fremover. Han har snakket masse om ukeshandling og at vi må klare å holde matbudjettet litt bedre - men vanskelig det, når han endrer på menyen så ofteHehehe![]()
her har jeg vært streng på det. skal jeg lage meny og middag så får det som står på menyen spises hehe...men ofte han bestemmer men da kommer han med ønsker før menyen er skrevet. eller vi endrer hvis vi får besøk daBlir spennende fremover. Han har snakket masse om ukeshandling og at vi må klare å holde matbudjettet litt bedre - men vanskelig det, når han endrer på menyen så ofte![]()