Skravletråd

Er sååå sliten. Hangover etter å ha vært våken hele natt til i går. Sov fra 09-13 på dagen i går, og fra 01-08:40 idag, men allikevel er jeg sånn at jeg bare vil gå og legge meg :p

Jøss . To netter på rad nå så Jar vi hoppet over måltidet i 3-4 tiden. Natt til i går sov han fra 1-8 å i natt fra 12- 06.15.. Litt melk bare å så sov han til nå. Litt melk p nå sover han igjen
Samme her! E er jo like gamle så kanskje det er noe der :p

Hva skal dere i dag? Lillegutt sover, mannen og storebror er avgårde for å bytte en legoboks og klippe håret :)

Syns det er litt kjedelig uten skravlemål... Bare være på topp 100. Ja ja :)
Når er det trekning for desember?

Syns det er litt kjedelig uten skravlemål... Bare være på topp 100. Ja ja :)
Når er det trekning for desember?
Tamara har egentlig fri, men så hun skulle se om hun fikk tid i går (ble ikke noe av) eller i dag. Hvis ikke blir det vel på mandag?

Synes også det er litt kjedelig uten mål - sjekker jo listen uansett :P

God morgen :)

Sovet godt?
Ja :) hun lå i egen seng fra halv 1 til 6 omtrent, mat igjen rundt 9 men følte jeg tvangsforet henne for hun var ikke særlig interessert :P men tenkte stå opp da og hadde så spreng.. Så sov hun videre til halv 11 :)

Dere da?

Ja :) hun lå i egen seng fra halv 1 til 6 omtrent, mat igjen rundt 9 men følte jeg tvangsforet henne for hun var ikke særlig interessert :P men tenkte stå opp da og hadde så spreng.. Så sov hun videre til halv 11 :)

Dere da?
Ble en litt kortere natt. Han sov fra halv tre til halv syv i egen seng. Så igjen med meg til halv elleve. Ser ut til å sove igjen nå, men av og til strekker han på seg og smiler :) er så herlig å se på!

Blir spennende fremover. Han har snakket masse om ukeshandling og at vi må klare å holde matbudjettet litt bedre - men vanskelig det, når han endrer på menyen så ofte :p
her har jeg vært streng på det. skal jeg lage meny og middag så får det som står på menyen spises hehe...men ofte han bestemmer men da kommer han med ønsker før menyen er skrevet. eller vi endrer hvis vi får besøk da

Back
Topp