Skravletråd

Oi så grått det er i dag :o Helt tåkete omtrent.. Meldt vår til helgen, hehe.. 8 grader eller noe :P

Hm skulle gjerne hatt litt frokost da :P men tror ikke snuppa er enig der for hun ligger på låra mine

fy søren. vi tar annenhver natt :) Og de siste nettene jeg har hatt har det vært skriking og bæljing, men når samboeren min har hatt natta så sover hun sååå søtt :p vi legger henne sammen før en av oss legger seg så rutinene er de samme hver gang. i natt sovnet hun like etter meg, dvs rundt kl 22 og var våken EN gang for mat før hun sov videre til kl 08 :D I natt er det min natt..

Rosene mine står så fint ennå :D Utrolig.. De pleier daue fort :P

fy søren. vi tar annenhver natt :) Og de 3-4 siste nettene jeg har hatt har det vært skriking og bæljing, men når samboeren min har hatt natta så sover hun sååå søtt :p vi legger henne sammen før en av oss legger seg så rutinene er de samme hver gang. i natt sovnet hun like etter meg, dvs rundt kl 22 og var våken EN gang for mat før hun sov videre til kl 08 :D I natt er det min natt..
Det er jo litt typisk ja, men godt hun sov! Håper hun sover i natt også!! :)

Får straks besøk. Kjøkkenet er helt bomba, men kommer ingen vei med lille trulte som ligger å sover på brystet.. Eneste plassen hun sovet godt og uten å presse seg rød i toppen.

Får straks besøk. Kjøkkenet er helt bomba, men kommer ingen vei med lille trulte som ligger å sover på brystet.. Eneste plassen hun sovet godt og uten å presse seg rød i toppen.

Kjenner til den ja :) Det får bare besøket tåle :)

Det er jo litt typisk ja, men godt hun sov! Håper hun sover i natt også!! :)
ja, var så flink så. Kom ekstreme mengder luft istad da, skjønner ikke at det går an, men virker som Minifom fungerer. MAMflaskene derimot.. skal få kjøpt inn flere Dr. Brown idag og se om det hjelper på lufta. Har gitt mme uten melk i 6 dager så kan ikke være melka som lager luft heller, hmm.. Kanskje hun raper dårlig/for sent.

Kjedelig ja.. Min har fast plass :p
Det har egentlig min også ;) men glemte å legge den på plass sist gang, i ammetåka.. ligger sikkert under sofaen :p !!! Alt havner der, av en eller annen merkelig årsak.

ja, var så flink så. Kom ekstreme mengder luft istad da, skjønner ikke at det går an, men virker som Minifom fungerer. MAMflaskene derimot.. skal få kjøpt inn flere Dr. Brown idag og se om det hjelper på lufta. Har gitt mme uten melk i 6 dager så kan ikke være melka som lager luft heller, hmm.. Kanskje hun raper dårlig/for sent.

Hmm ja, jeg vet ikke.. Ikke godt med mye luft i alle fall :)

Det har egentlig min også ;) men glemte å legge den på plass sist gang, i ammetåka.. ligger sikkert under sofaen :p !!! Alt havner der, av en eller annen merkelig årsak.

Hehe :) Her havner mye BAK sofaen (vår sofa går helt ned til gulvet) men det er som regel lillegutt som har hatt en finger med i spillet der.. veldig morsomt å stappe ting bak, tydeligvis

Neeeei skal jeg se om jeg rekker å lage micro-havregrøt før snuppa setter i gang sirenen da tro :P

Nei, tror jeg hadde hylt selv om jeg hadde så mye luft. stakkars. Våkner og hyler :( Tror vi må ut til byen idag, få trilla ut litt luft. Hun liker at det rister i vogna :)

Nei, tror jeg hadde hylt selv om jeg hadde så mye luft. stakkars. Våkner og hyler :( Tror vi må ut til byen idag, få trilla ut litt luft. Hun liker at det rister i vogna :)

Back
Topp