jeppMinipillen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeppMinipillen ?
uffdafinner ikke kodebrikka!
jeg og, skulle betalt regninger og vært på altinnuffdaHåper du finner
Det er jo litt typisk ja, men godt hun sov! Håper hun sover i natt også!!fy søren. vi tar annenhver nattOg de 3-4 siste nettene jeg har hatt har det vært skriking og bæljing, men når samboeren min har hatt natta så sover hun sååå søtt
vi legger henne sammen før en av oss legger seg så rutinene er de samme hver gang. i natt sovnet hun like etter meg, dvs rundt kl 22 og var våken EN gang for mat før hun sov videre til kl 08
I natt er det min natt..
jeg og, skulle betalt regninger og vært på altinn![]()
Får straks besøk. Kjøkkenet er helt bomba, men kommer ingen vei med lille trulte som ligger å sover på brystet.. Eneste plassen hun sovet godt og uten å presse seg rød i toppen.
ja, var så flink så. Kom ekstreme mengder luft istad da, skjønner ikke at det går an, men virker som Minifom fungerer. MAMflaskene derimot.. skal få kjøpt inn flere Dr. Brown idag og se om det hjelper på lufta. Har gitt mme uten melk i 6 dager så kan ikke være melka som lager luft heller, hmm.. Kanskje hun raper dårlig/for sent.Det er jo litt typisk ja, men godt hun sov! Håper hun sover i natt også!!![]()
Det har egentlig min ogsåKjedelig ja.. Min har fast plass![]()
ja, var så flink så. Kom ekstreme mengder luft istad da, skjønner ikke at det går an, men virker som Minifom fungerer. MAMflaskene derimot.. skal få kjøpt inn flere Dr. Brown idag og se om det hjelper på lufta. Har gitt mme uten melk i 6 dager så kan ikke være melka som lager luft heller, hmm.. Kanskje hun raper dårlig/for sent.
Det har egentlig min ogsåmen glemte å legge den på plass sist gang, i ammetåka.. ligger sikkert under sofaen
!!! Alt havner der, av en eller annen merkelig årsak.
Nei, tror jeg hadde hylt selv om jeg hadde så mye luft. stakkars. Våkner og hylerHmm ja, jeg vet ikke.. Ikke godt med mye luft i alle fall![]()
Nei, tror jeg hadde hylt selv om jeg hadde så mye luft. stakkars. Våkner og hylerHmm ja, jeg vet ikke.. Ikke godt med mye luft i alle fall![]()
God morgenGod morgen jenter!
Grei natt?
Skal i dag da?![]()