Så brahar kommet meg ut av sengen, men ble til mer pupp på sofaen
![]()
hehe pupp her også etter jeg var å skiftet bæsjebleie nr 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så brahar kommet meg ut av sengen, men ble til mer pupp på sofaen
![]()
hehe det hørtes gøy ut ogsåSer morsomt ut
Har kjøpt sånn doktorspill med minions til niesen min. Tenkte det var en trygg investering
4 nåhehe pupp her også etter jeg var å skiftet bæsjebleie nr 4![]()
Er det der du skal lirke ting ut av kroppen til en pasient. Hater kanskje operasjon? Usikkerhehe det hørtes gøy ut også![]()
HeheFått på oppvaskmaskin og hatt hunden ute i hagen, utrolig at det føles som en stor greieSånn er det med baby limt på puppen hele dagen
![]()
4 nåher er vi bare på nr 2, men tar seg nok opp
Er det der du skal lirke ting ut av kroppen til en pasient. Hater kanskje operasjon? Usikker
Vet bare at de prøvde å få lov i den vi hadde når vi var små uten hell, så regner med det blir ok![]()
Hehehar fått tatt av bordet og sterilisert flasker - win!!
Rart hvor mye som kan være i en så liten kroppHihi.. Litt mer enn vanlig her i dag
Ja, akkurat denÅja er det denne?
![]()
Vi har den vanlige utgaven![]()
Noes.. Vil ha mer snø jeg - og helst en hvit jul ^-^blæk det regner
Det blir nok populærtJa, akkurat den
Vår på salg på Toys R us, så gikk for det. For jo at storesøsteren får en litt mer fancy gave en nevøen, men tenker de uansett må spille sammen så var nok greit (håper jeg)
Noes.. Vil ha mer snø jeg - og helst en hvit jul ^-^
Må få pakket stelleveska.. Hs ba oss komme litt før så vi fikk veidMå vel gå om en halvtime da
![]()
Er alltid litt ekstra spennende med det nå. Vi skal veie i morgen, skal inn til hs for barselstreffVeldig spent på den vekta altså![]()
Vel, pleier å slå ann bedre enn klær - selv om det ofte er det vi får beskjed om at de ønsker segDet blir nok populærtAlltid gøy med spill!