Skravletråd

Fått på oppvaskmaskin og hatt hunden ute i hagen, utrolig at det føles som en stor greie :P Sånn er det med baby limt på puppen hele dagen :P

hehe det hørtes gøy ut også :)
Er det der du skal lirke ting ut av kroppen til en pasient. Hater kanskje operasjon? Usikker

Vet bare at de prøvde å få lov i den vi hadde når vi var små uten hell, så regner med det blir ok :)

Fått på oppvaskmaskin og hatt hunden ute i hagen, utrolig at det føles som en stor greie :P Sånn er det med baby limt på puppen hele dagen :P
Hehe :) har fått tatt av bordet og sterilisert flasker - win!!

Er det der du skal lirke ting ut av kroppen til en pasient. Hater kanskje operasjon? Usikker

Vet bare at de prøvde å få lov i den vi hadde når vi var små uten hell, så regner med det blir ok :)

Åja er det denne?

376419.jpeg

Vi har den vanlige utgaven :)

Åja er det denne?

376419.jpeg

Vi har den vanlige utgaven :)
Ja, akkurat den :)
Vår på salg på Toys R us, så gikk for det. For jo at storesøsteren får en litt mer fancy gave en nevøen, men tenker de uansett må spille sammen så var nok greit (håper jeg)

Ja, akkurat den :)
Vår på salg på Toys R us, så gikk for det. For jo at storesøsteren får en litt mer fancy gave en nevøen, men tenker de uansett må spille sammen så var nok greit (håper jeg)
Det blir nok populært :D Alltid gøy med spill!

Må få pakket stelleveska.. Hs ba oss komme litt før så vi fikk veid :) Må vel gå om en halvtime da :o

Skal hente 4 pakker :o Vet ikke om jeg kan ta alle i dag altså.. Tror den ene er stor :/

Back
Topp