oh yessmen seier til slutt weeee!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oh yessmen seier til slutt weeee!!
Tror det. Ønsker ikke infeksjon akkuratja vent for sikkerhetsskyld![]()
Aner ikke. Får vente å se daer det romania kanskje? usikker...
Hehehehe...her ligger hun og lager smålyder i vugga si...sov på fanget mitt for litt siden...men så våkna hu visst...typisk![]()
Nå går det fort! Min snakker omtrent vanlig nå, med litt egne formuleringer og bøying av ord av og tilJa så kosSkal bli gøy når man kan snakke skikkelig med han...kommer nye ord hver dag nå
![]()
God morgen! Ganske bra nattGod morgen jenter!
Grei natt?
Skal i dag da?![]()
Hehehe, de er morsomme av og tiljeg kan bare gi smokken, men er kanskje ikke barebare å slenge puppen oppi til henne
hihi
Håper detI går kveld sovnet tobben til vanlig tid, hadde de faste tidene på mat i natt så vi har hatt før å han ligger fornøyd å snakker ved siden av megjeg håper det betyr at melka er på vei tilbake igjen
![]()
![]()
LuksusJa godt detnå spiser jeg til og med frokost i fred
hehe
![]()
ååå håper han blir i form til det!Jaå gan vill så gjerne på skoleavslutningen i morgen Når de skal spise grøt
Uff ja! Hadde håpet litt på kamp i dag og jeg, men neiJa noen av de var ufortjent. Godt de vant likevel, for tap der man føler dommeren har dømt feil er SURT altså![]()
Her blir jeg og sølvi sendt på polet med handleliste...bahh...føler meg ikke lur med nyfødt derSamm som høygravid...da skulle jeg ha 10 rødvin til svigermor
haha huff
åhhh veldig!! Gleder megja
blir spennende med semifinale![]()
Tror det?Ja så innmari ogkan man bruke tampong 6 uker etter fødsel?
Fikk en sms tror jeg? Nå kan du gå inn på altinn osv.. Så må faren også godta navnet og vi fikk brev i postkassa dagen etter med fødselsattestI forhold til registrering av navn når fikk dere det??
husker ikke fra sist jeg assa:S
Her ligger det ei og promper hahaLigger ei å grynter, tipper hun begynner å kjenne sulten![]()
hehe så søttSpurte hva skal du si til nissen ...
han bare, "mamma da...heihei nissen"haha
Også har han gjentatt "nissen få gøøøt"( klarer ikke si grøt rent)
awww jaJa så kosSkal bli gøy når man kan snakke skikkelig med han...kommer nye ord hver dag nå
![]()
Jeg gjorde det på altinn med lillegutt i alle fall.. Han er 19 mnd nåJeg trodde jeg sendte inn via post selv med Oliver J...hmm...det er jo ikke akkurat lenge siden...burde jo huske...rammet av tidlig demens jeg
hehe sendte og inn med post med eldsteDet gjør det nok
Viste ikke de gjorde det slik jegsist jeg skulle sende inn navn var det via post
haha . Følte meg plutselig kjempe ganmel
![]()