I går kveld sovnet tobben til vanlig tid, hadde de faste tidene på mat i natt så vi har hatt før å han ligger fornøyd å snakker ved siden av meg
jeg håper det betyr at melka er på vei tilbake igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei. feber nå?God morgen,
Her er ei levert på skolen , en sitter på rommet å ser film å jeg har vert i dusjen.
Blir begravelse idag. Orker nok ikke så serlig mye mer etter det
Krysser fingrene for detI går kveld sovnet tobben til vanlig tid, hadde de faste tidene på mat i natt så vi har hatt før å han ligger fornøyd å snakker ved siden av megjeg håper det betyr at melka er på vei tilbake igjen
![]()
![]()
38.2 :/ men håper det ikke blir noe mere enn det nå..han er drit leiokei. feber nå?![]()
Det skjønner jeg godt du ikke gjør. det er tøft
det skjønner jeg godt. kjedelig38.2 :/ men håper det ikke blir noe mere enn det nå..han er drit lei![]()
Jadet skjønner jeg godt. kjedelig![]()
Minipillen ?Tok pillen i går og blør idag. Normalt eller?
ååhh håper virkelig han kan.Jaå gan vill så gjerne på skoleavslutningen i morgen Når de skal spise grøt
Hehehe, de er morsomme av og tilHehe hun her koste seg en stund i sta men brått syns hun det var nok og begynte å skrike og da var det bare å avslutte for hun hadde ingen planer om å slutte![]()
Jeg å :/ vis han ikke får mere nå i dag å feberen går elt bort så håper satser jeg på at han kan. Det er kort dag i tilleggååhh håper virkelig han kan.
nissefest med grøt i barnehagen i dag hihi
Ja godt detDet var jo bra![]()
Ja noen av de var ufortjent. Godt de vant likevel, for tap der man føler dommeren har dømt feil er SURT altsåVoldsomtsyns kanskje de dømte det litt lett og da, Norge spilte ikke SÅ stygt!
Ja så innmari oghåpe på det. tante rød er kjip
ja krysse alt jeg har.Jeg å :/ vis han ikke får mere nå i dag å feberen går elt bort så håper satser jeg på at han kan. Det er kort dag i tillegg
Åh så koser gøy med nissefest
![]()
Jadet er bra hihi
ikke snøring. Jeg tenker ja...for er jo gått 6 uker..men jeg kan ta feil...Ja så innmari ogkan man bruke tampong 6 uker etter fødsel?
Ja, de visste jo at Montenegro var brutale, så de var vel bestemt på å være det tilbake sikkert.ja det var ikke måte på...og rødt kort også gitt
jaJa, de visste jo at Montenegro var brutale, så de var vel bestemt på å være det tilbake sikkert.