Uff, ta det helt med ro i dag du<3 håper det blir en fin avskjed.God morgen,
Her er ei levert på skolen , en sitter på rommet å ser film å jeg har vert i dusjen.
Blir begravelse idag. Orker nok ikke så serlig mye mer etter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ta det helt med ro i dag du<3 håper det blir en fin avskjed.God morgen,
Her er ei levert på skolen , en sitter på rommet å ser film å jeg har vert i dusjen.
Blir begravelse idag. Orker nok ikke så serlig mye mer etter det
Åååh det er hvertfall gøyja krysse alt jeg har.Fine storebror!
![]()
Ja, skulle ha på rød klær og nisselue.
Så kommer nissen![]()
Ja det tenker jeg og, men tør liksom ikkeikke snøring. Jeg tenker ja...for er jo gått 6 uker..men jeg kan ta feil...
Jaja![]()
blir spennende med semifinale![]()
Fikk melding på telefonen va 14 dager etterI forhold til registrering av navn når fikk dere det??
husker ikke fra sist jeg assa:S
ja har ikke snakket om annet i går kveld og i morgesÅååh det er hvertfall gøy![]()
ja vent for sikkerhetsskyldJa det tenker jeg og, men tør liksom ikkeskal til legen i morgen så kan spørre da
![]()
er det romania kanskje? usikker...Jahvem møter de?
Hehe det sjønner jeg godtja har ikke snakket om annet i går kveld og i morges![]()
okei greit. kommer sikkert en av de nærmeste dagene her da...hun er 15 dagerFikk melding på telefonen va 14 dager etter![]()
hehe...her ligger hun og lager smålyder i vugga si...sov på fanget mitt for litt siden...men så våkna hu visst...typiskLigger ei å grynter, tipper hun begynner å kjenne sulten![]()
Hehe det sjønner jeg godt![]()
Det gjør det nokokei greit. kommer sikkert en av de nærmeste dagene her da...hun er 15 dager
Hehe så herlig <3Spurte hva skal du si til nissen ...
han bare, "mamma da...heihei nissen"haha
Også har han gjentatt "nissen få gøøøt"( klarer ikke si grøt rent)
Jeg trodde jeg sendte inn via post selv med Oliver J...hmm...det er jo ikke akkurat lenge siden...burde jo huske...rammet av tidlig demens jegDet gjør det nok
Viste ikke de gjorde det slik jegsist jeg skulle sende inn navn var det via post
haha . Følte meg plutselig kjempe ganmel
![]()
Ja så kosHehe så herlig <3
hehe jaIkke santmen var verd ett forsøk
![]()