okei...men det er fortsatt ikke i rute for 3000 hehe...umulig detMener du var nermere 1000 da jeg sjekket inngår kveld men er ikke sikker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei...men det er fortsatt ikke i rute for 3000 hehe...umulig detMener du var nermere 1000 da jeg sjekket inngår kveld men er ikke sikker![]()
Høres herlig ut! Når får dere se resten?julekort med 3 bilder...
1 av sølvi alene.
1 av oliver + sølvi
1 av oliver+sølvi +bonus
så da ville jeg kanskje ventethehe ja.. med en gang lillegutt kommer hjem![]()
Fin unnskyldning til å la være daså da ville jeg kanskje ventet![]()
jada, ikke noe stress...et par mindre marsipanpølser så sklir jeg inni snart heheAhpasser snart skal du se!
Har fått på meg et par av mine, men blir ikke pent med magen som bobler ut foran :/
vel, disse bildene til julekort tok vi selvHøres herlig ut! Når får dere se resten?
oh yeah. hadde jeg gjort iallefallFin unnskyldning til å la være da![]()
sitter i fleecedress her nåHeheHer går det fortsatt i joggebukse
![]()
Ah akkurat - følger visst ikke helt med i dagvel, disse bildene til julekort tok vi selv![]()
Nyfødtbildene får vi se alle på lørdagaltså i morgen
![]()
Nja - nesten ved 1000 på ca 11 dager .det kan gå det, akkuratokei...men det er fortsatt ikke i rute for 3000 hehe...umulig det
hehe lov detAh akkurat - følger visst ikke helt med i dag
Koselig med julebilder da - har sendt ut julekort men ikke hatt på ham noe julerelatert.
jojo...men så er dager hvor man ikke vil være her i det hele tatt...23, 24 etcNja - nesten ved 1000 på ca 11 dager .det kan gå det, akkurat
hihi flottSå har det kommet nye tall :
Vi har ikke kommet oss ut av varme dynen vi... Kaldt utenfor sengenhmmm vaskemaskinen ferdig tro? såååå kaldt nede i kjelleren brrrrrr
Vi har ikke kommet oss ut av varme dynen vi... Kaldt utenfor sengen
Men må nok det nå snart ^-^