Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så lenge det er hvitt så. vet min svigerinnne klipte opp et laken engeng hehe.Egentlig en vanlig skjorte, men nå ser det ut som mannen har tatt med en stor hvit t skjorte i stedet.. jajawhy not
så lenge det er hvitt så. vet min svigerinnne klipte opp et laken engeng hehe.
Oliver J. har hvite ullklær på
veldig. så hadde han hentet ut alle pakkene og...Herlig å bli vartet opp litt![]()
det var sent ja..men ja...kommer vel flere da pga. jobb...men side vi er begge hjemme så var jeg veldig happy med tidspunktet herHer er lucia kl 16, syns det var litt sent, pleier ikke hente så sent.. men skjønner de vil ha med flest mulig som er i jobb osv..
ok ikke værst hmm959 har du
veldig...utfordringen var OJ. heheSå braGodt å få gjort det
![]()
nå var det rignesSå deiliiig heheHvilken type kjøper dere?
ja hehe. favoritt jeansen min nemlig hihiHehe.. bare vent.. snart går det![]()
det er alltid godt.Spist litt havregrøt til frokost, nam nam![]()
joda men finvær hjelper på humøret det vettu hihiKaldt her i dag, men deilig med sol!! Blir alltid så glad når det er solUff, burde jo ikke ha noe å si, men føles med en gang som en god dag haha
![]()
tja joo...bør vel kanskje det da...men blir vel rotete igjen til det uansett heheHatt ute voffsen, satt på en vask, dusja og spist! Burde rydde litt da eller?? Får besøk både lørdag og søndag![]()
Bestilt slikt gjennomsiktig brett til tripp trappen til snuppa490 kr for ett brett, har de håndlagd de eller
![]()
virker veldig greit da,men ja kostet jaggu nok
![]()
hehe viktig det vettuJada den var da hvitVet ikke hvorfor han ikke ville ha skjorte jeg.. Tror det var at tskjorta ble lengre.. Jaja han skal få velge selv
hehe
De er gode å ha disse mannfolka <3veldig. så hadde han hentet ut alle pakkene og...
laget smoothie til ungene i morges, hihi
Nei, for mannen var det jo bedre med 4, men jeg syns det er lenge for lillegutt å være der, pleier hente før 3.. Jaja går nok en dagdet var sent ja..men ja...kommer vel flere da pga. jobb...men side vi er begge hjemme så var jeg veldig happy med tidspunktet her
Rundt middagstid vil han ikke sove, så vi spiser på turUffda, håper han sovna igjen fort![]()
Elt sykt mangeDet er mange det![]()
Ny eller en du hadde fra før?jeg prøvde en jeans her i går...mannen sto og lo ved siden av ...haha..frekke faen![]()
vel...den gikk på...men ikke knappenhaha.
Ja dere tok bilde av begge to eller?veldig...utfordringen var OJ. hehe