hehe vet ikke det, blir mye godsaker nå i desemberEr fin slankekur da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe vet ikke det, blir mye godsaker nå i desemberEr fin slankekur da![]()
Det er mange det59000 innleggsnart 60 nå
![]()
mannen har fyllt opp kjøleskapet her med mer julebrus i dag...var på butikken etter leverng på skole og barnehageMå vel ha litt Julebrus og![]()
hehe ja er det ikke typiskHehe jamen det slår aldri feil med at jeg enten sitter på do eller skal til å spise når hun våkner
![]()
jeg har den i svart
Uffda, håper han sovna igjen fortSånn her og - lage mat =sulten baby![]()
Egentlig en vanlig skjorte, men nå ser det ut som mannen har tatt med en stor hvit t skjorte i stedet.. jajahehe og det var?
jeg spiste 5 marsipanpølser i går og en julegris...gaaad jeg var kvalm etterpåSånnny bleie på mini å marsipan til mor
![]()
Herlig å bli vartet opp littGjorde min i dag også. dvs rundstykker da...med salami og agurk...og jeg ba ikke om det engang!!
good good...aner ikke ka jeg har662 innlegg på meg
Du Fride har 771![]()
Får besøk her kl. 12.00...så luciafeiring 14.30 i barnehagen...
gjør det enkelt med besøk. laget noen skoleboller..så blir julekaker...kaffe og julebrus![]()
959 har dugood good...aner ikke ka jeg har
Så braEllers fikk jeg fikset med julekortene i går...hjelpe meg..trodde en stund det ikke skulle gå![]()
Så deiliiig hehemannen har fyllt opp kjøleskapet her med mer julebrus i dag...var på butikken etter leverng på skole og barnehage![]()
jeg prøvde en jeans her i går...mannen sto og lo ved siden av ...haha..frekke faen
vel...den gikk på...men ikke knappenhaha.