Åh hjelpes ;p det er ikke rartjeg spiste 5 marsipanpølser i går og en julegris...gaaad jeg var kvalm etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh hjelpes ;p det er ikke rartjeg spiste 5 marsipanpølser i går og en julegris...gaaad jeg var kvalm etterpå
er den rød eller brun? husker ikke..nå var det rignes
Mener du var nermere 1000 da jeg sjekket inngår kveld men er ikke sikkergood good...aner ikke ka jeg har
hehe ja.. med en gang lillegutt kommer hjemtja joo...bør vel kanskje det da...men blir vel rotete igjen til det uansett hehe
Kjører en update straksMener du var nermere 1000 da jeg sjekket inngår kveld men er ikke sikker![]()
Ja det er det joRundt middagstid vil han ikke sove, så vi spiser på tur
Er heldigvis bare en fase tenker jeg
De vet jammen å ta seg betalt jaBestilt slikt gjennomsiktig brett til tripp trappen til snuppa490 kr for ett brett, har de håndlagd de eller
![]()
![]()
veldig<3<33De er gode å ha disse mannfolka <3
det går nok for en dag jaNei, for mannen var det jo bedre med 4, men jeg syns det er lenge for lillegutt å være der, pleier hente før 3.. Jaja går nok en dag![]()
ra førNy eller en du hadde fra før?
Ja fy søren.. Brettet til ikea stolen koster 99 eller noe hahaDe vet jammen å ta seg betalt jaStokke er svindyrt
![]()
julekort med 3 bilder...Ja dere tok bilde av begge to eller?
Ahra før![]()
jeg klarte ikke stoppeÅh hjelpes ;p det er ikke rartjeg hadde 7 biter av de små jeg da
er jo så godt
![]()
Så koselig dajulekort med 3 bilder...
1 av sølvi alene.
1 av oliver + sølvi
1 av oliver+sølvi +bonus
rød den jeg drikker iallealler den rød eller brun? husker ikke..
HeheAhpasser snart skal du se!
Har fått på meg et par av mine, men blir ikke pent med magen som bobler ut foran :/