Virker sånnDet er bra daKanskje han har godt immunforsvar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker sånnDet er bra daKanskje han har godt immunforsvar
![]()
I dag sover han som en helt! Har rukket å bli ferdig med julekort og ryddet i papirene til pluttenFått pakket inn 4 julegaver.. Det er jo en start i alle fall![]()
Oi så braI dag sover han som en helt! Har rukket å bli ferdig med julekort og ryddet i papirene til plutten![]()
Ja han har såSå braDa har han jo vokst godt
![]()
JaIkke dårlig detdin stigning
Haha de er så herligeLillegutt er blitt ekspert på å vente til ny bleie for å fylle den neste med poop![]()
Hehe en klassikerSå fint vi akkurat fikk på ny bleie da*brak* haha
Hehe en klassiker
Her hikker han på puppen
Evige spørsmålet detHehe ja er visst mange som tar den der
Mon tro om det er trygt å skifte nå.. hmm
Hehe her fikk jeg DEN raketten mot meg her om dagenLillegutt er blitt ekspert på å vente til ny bleie for å fylle den neste med poop![]()
Åå jeg må også pakke inn noen. Har ikke handlet alle ENDA engangFått pakket inn 4 julegaver.. Det er jo en start i alle fall![]()
Så braTorbjørn e 5 uker å 4590gdet er opp 1 kg siden fødsel
er ikke fløte i puppene men det er hvertfall noe der
![]()
hehe utrolig nok ikke kommet mer her, sover på en puppEvige spørsmålet det
Det er alltid en risiko - ofte en kamp jeg taper
hahaha uffHehe her fikk jeg DEN raketten mot meg her om dagenforventa det ikke i det hele tatt! Rett på en ren genser jeg nettopp hadde tatt på
![]()
Jeg er heller ikke ferdig! :/Åå jeg må også pakke inn noen. Har ikke handlet alle ENDA engang![]()
Huff da! Ja de vet å overraskeHehe her fikk jeg DEN raketten mot meg her om dagenforventa det ikke i det hele tatt! Rett på en ren genser jeg nettopp hadde tatt på
![]()
Han her jobber ennå.. Hører han trykker mens han spiserhehe utrolig nok ikke kommet mer her, sover på en pupp![]()