Hei! Hvordan er søndagskvelden?Hei hei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Hvordan er søndagskvelden?Hei hei
Slækk !! Er så sliten i dag. Din da ?Hei! Hvordan er søndagskvelden?![]()
Ikke så mye action jeg hellerSlækk !! Er så sliten i dag. Din da ?
Ja veldigIkke så mye action jeg hellerHar ikke gjort stort i dag egentlig. Etter en dag med mye farting i går, er jeg sliten i dag! Og da er det godt med sofa
![]()
Nå blir det kveldsmat og 71°nordJa veldig![]()
DeiligNå blir det kveldsmat og 71°nord![]()
Begynner å tenke på å legge meg snart jegDeiligher lurer jeg på å bake
![]()
Har lyst til å lage skolebrødBegynner å tenke på å legge meg snart jegHva skal du bake?
![]()
Har snakket litt om dåp i dag vi åHallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da.Skal snart se Supernatural på Netflix.
![]()
Det er så godt!!Har lyst til å lage skolebrød![]()
Har snakket litt om dåp i dag vi åMorsomt å planlegge litt!!
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoniJa, sist gang ble det ikke planlagt så godt, så denne gangen vil jeg være mer forberedt.
Hva har dere blitt enige om, da?![]()
Fikk ikke gjort detDet er så godt!!Har i fryseren jeg som jeg baka tidligere en dag
![]()
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoniVi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss
Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers
![]()
Hallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da.Skal snart se Supernatural på Netflix.
![]()
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoniVi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss
Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers
![]()
Åh, nå fikk jeg lyst på sommer og lukten av grillmathåper det blir en fin sommer i år..
Åh, nå fikk jeg lyst på sommer og lukten av grillmathåper det blir en fin sommer i år..
Jeg også! I fjor var den helt fantastisk, til og med her på Vestlandet.![]()
Enig! Håper sommeren blir like bra som i fjor!Jeg håper å på en fantastisk sommer!!![]()