Skravletråd

Hallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da. :P Skal snart se Supernatural på Netflix. ;)

Ja, sist gang ble det ikke planlagt så godt, så denne gangen vil jeg være mer forberedt. ;)
Hva har dere blitt enige om, da? :)
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoni:) Vi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss;) Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers:p

Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoni:) Vi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss;) Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers:p

Åja, det var deg det, ja. ;) Grillmat høres deilig ut! Hehe, noen får starte å grille tidlig. ;) Svogeren min grillet da de hadde navnefest for datteren deres. De hadde også tortillalefser med noe godt inni, husker ikke hva, men var noe Philadelphia ost, spekeskinke og noen med roastbeef. :) Det var sånn lett ventemat til kjøttet var klart. Det var suksess! Vi koste oss. :)

Hallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da. :P Skal snart se Supernatural på Netflix. ;)

Har såvidt tenkt på dette med dåp idag jeg også, men tror nok jeg venter en stund med planleggingen :p

Åh, nå fikk jeg lyst på sommer og lukten av grillmat :D håper det blir en fin sommer i år..

Back
Topp