Hei! Hvordan er søndagskvelden?Hei hei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Hvordan er søndagskvelden?Hei hei
Slækk !! Er så sliten i dag. Din da ?Hei! Hvordan er søndagskvelden?
Ikke så mye action jeg heller Har ikke gjort stort i dag egentlig. Etter en dag med mye farting i går, er jeg sliten i dag! Og da er det godt med sofaSlækk !! Er så sliten i dag. Din da ?
Ja veldigIkke så mye action jeg heller Har ikke gjort stort i dag egentlig. Etter en dag med mye farting i går, er jeg sliten i dag! Og da er det godt med sofa
Nå blir det kveldsmat og 71°nordJa veldig
Deilig her lurer jeg på å bakeNå blir det kveldsmat og 71°nord
Begynner å tenke på å legge meg snart jeg Hva skal du bake?Deilig her lurer jeg på å bake
Har lyst til å lage skolebrødBegynner å tenke på å legge meg snart jeg Hva skal du bake?
Har snakket litt om dåp i dag vi å Morsomt å planlegge litt!!Hallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da. Skal snart se Supernatural på Netflix.
Det er så godt!! Har i fryseren jeg som jeg baka tidligere en dagHar lyst til å lage skolebrød
Har snakket litt om dåp i dag vi å Morsomt å planlegge litt!!
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoni Vi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 persJa, sist gang ble det ikke planlagt så godt, så denne gangen vil jeg være mer forberedt.
Hva har dere blitt enige om, da?
Fikk ikke gjort detDet er så godt!! Har i fryseren jeg som jeg baka tidligere en dag
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoni Vi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers
Hallo! Nå sitter jeg og planlegger dåpen litt med mannen. Jeg planlegger mest, da. Skal snart se Supernatural på Netflix.
Vi skal ikke ha dåp da. Blir en velkommen-til-verden-fest uten noen seremoni Vi har snakket litt om gjesteliste. Håper vi kan ha det hjemme hos oss Kjæresten har veldig lyst til å servere grillmat med div tilbehør, så blir nok det. Men lurer litt på hvordan det blir å grille til 20 pers
Åh, nå fikk jeg lyst på sommer og lukten av grillmat håper det blir en fin sommer i år..
Åh, nå fikk jeg lyst på sommer og lukten av grillmat håper det blir en fin sommer i år..
Jeg også! I fjor var den helt fantastisk, til og med her på Vestlandet.
Enig! Håper sommeren blir like bra som i fjor!Jeg håper å på en fantastisk sommer!!