Hva er planene i dag da damer? Vi skal på omvisning på føden i dag det betyr vel at det begynner å nærme seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er planene i dag da damer? Vi skal på omvisning på føden i dag det betyr vel at det begynner å nærme seg
Blir nok bra! Lurer litt på hvor vi skal møte oppVi skal på fødselsforberedende kurs etterpå Forrige gang var vi på omvisning på føden, veldig greit å se hvor vi skal
Når har du termin? Har lurt litt på å gjøre det selv, bare for å gjøre det Der blir litt mer virkelig da!Skal pakke fødebagen i dag
19 april men jeg er født i uke 34 så vet jo aldriNår har du termin? Har lurt litt på å gjøre det selv, bare for å gjøre det Der blir litt mer virkelig da!
Så kjekt! Vi skal onsdag neste uke må fortelle hvordan det var da!Hva er planene i dag da damer? Vi skal på omvisning på føden i dag det betyr vel at det begynner å nærme seg
Her har jeg termin 15.april Både jeg og søstera er født flere uker før termin, så som du sier man vet jo aldri19 april men jeg er født i uke 34 så vet jo aldri
Det skal jeg gjøreSå kjekt! Vi skal onsdag neste uke må fortelle hvordan det var da!
Da var vi hjemme igjen Var kjekt å få sett hvordan en fødestue ser ut og hvor alt er! Jordmora fortalte vel egentlig ikke noe nytt, men vi fikk en gjennomgang av fødsel, smertelindring, vakum, tang og keisersnitt. Veldig hyggelig dame og ikke skummelt i hele tatt Blir litt mer virkelig nåSå kjekt! Vi skal onsdag neste uke må fortelle hvordan det var da!
Da var vi hjemme igjen Var kjekt å få sett hvordan en fødestue ser ut og hvor alt er! Jordmora fortalte vel egentlig ikke noe nytt, men vi fikk en gjennomgang av fødsel, smertelindring, vakum, tang og keisersnitt. Veldig hyggelig dame og ikke skummelt i hele tatt Blir litt mer virkelig nå
Det var faktisk ingen fødsler som sto på når vi var der, så fikk se alle fødestuene Kjekt med sånne tilbud, men jeg hadde klart meg fint uten altsåååhh heldig! får ikke noe sånt tilbud her jeg bor.. sykehuset har visst ikke kapasitet :/ - ikke er det temakurs eller fødselsforbredende heller!
Det var faktisk ingen fødsler som sto på når vi var der, så fikk se alle fødestuene Kjekt med sånne tilbud, men jeg hadde klart meg fint uten altså
Nei var deilig å få pakket bagenHer har jeg termin 15.april Både jeg og søstera er født flere uker før termin, så som du sier man vet jo aldri
Det er veldig greit å få sett litt Tankene om hvordan det blir å føde på akkurat det rommet kommer forthehe jada, men tenker info ifht smertelindring osv.. har liksom ikke fått så mye, men har lest meg opp sjøl da..
kunne tenkt meg å sett fødestue da
Det tenkte jeg på å!! Babyene er lure Blir spennende å se når første kommer!!Så heldige vi har vært egentlig! Ingen av oss apriljenter har fått enda og 3! fra mai har fått..
Super spennende! Er så hyggelig å lese fødsels historiene til de andre og snart er det våre! Mini kan fint holde seg inne til hun er 37 uker men etter det er det fritt fram!Det tenkte jeg på å!! Babyene er lure Blir spennende å se når første kommer!!