Skravletråd

Vi har nettopp spist middag. ;) Etterpå er det barnetv for vesla og sengetid. Vi kommer sikkert til å se Supernatural i kveld og. :P Og så gjør jeg sikkert ferdig sokkene til babyen. Håper formen er bra så begynner jeg kanskje å vaske babyklær imorgen. :)

I kveld har jeg ingen planer.. fortsette å rydde ut av kjellern og vaske/ise av fryseboksen.. den skal selges

Så kjekt! Vi skal onsdag neste uke :-) må fortelle hvordan det var da!
Da var vi hjemme igjen:) Var kjekt å få sett hvordan en fødestue ser ut og hvor alt er! Jordmora fortalte vel egentlig ikke noe nytt, men vi fikk en gjennomgang av fødsel, smertelindring, vakum, tang og keisersnitt. Veldig hyggelig dame og ikke skummelt i hele tatt;) Blir litt mer virkelig nå:D

Da var vi hjemme igjen:) Var kjekt å få sett hvordan en fødestue ser ut og hvor alt er! Jordmora fortalte vel egentlig ikke noe nytt, men vi fikk en gjennomgang av fødsel, smertelindring, vakum, tang og keisersnitt. Veldig hyggelig dame og ikke skummelt i hele tatt;) Blir litt mer virkelig nå:D

ååhh heldig! får ikke noe sånt tilbud her jeg bor.. sykehuset har visst ikke kapasitet :/ - ikke er det temakurs eller fødselsforbredende heller!

ååhh heldig! får ikke noe sånt tilbud her jeg bor.. sykehuset har visst ikke kapasitet :/ - ikke er det temakurs eller fødselsforbredende heller!
Det var faktisk ingen fødsler som sto på når vi var der, så fikk se alle fødestuene;) Kjekt med sånne tilbud, men jeg hadde klart meg fint uten altså:p

Det var faktisk ingen fødsler som sto på når vi var der, så fikk se alle fødestuene;) Kjekt med sånne tilbud, men jeg hadde klart meg fint uten altså:p

hehe jada, men tenker info ifht smertelindring osv.. har liksom ikke fått så mye, men har lest meg opp sjøl da..
kunne tenkt meg å sett fødestue da :p

Back
Topp