Ja holder fortsatt på å pakke ut litt og litt, men bor nå fortsatt her
herlig da tar vel litt tid å komme i orden også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja holder fortsatt på å pakke ut litt og litt, men bor nå fortsatt her
Ja lenger enn jeg troddeherlig da tar vel litt tid å komme i orden også..
Hva strikker du? Her er det bare den kommende mormoren som strikker, men det blir nok strikkeplagg i skuffen likevel
Kjempe søte!! Det er jo morsomt å gi de små hjemmestrikkede småting åGjør endelig ferdig sokkene til vesla. Har begynt så smått på andre sokken. Vis vedlegget 105562
Veldig greit med bestemødre som strikker. Jeg er ikke så rask, så mange sokker og votter eksisterer på grunn av svigermor.
JeppFlere som ser på herrestafetten?
Må sitter jeg å venter på legekontoret, så får ikke med meg sluttenJepp
Så kjedelig! :-/Må sitter jeg å venter på legekontoret, så får ikke med meg slutten
Regner med det går fort til legen, skal bare ha ny sykemelding men så skal jeg jo kjøre til TrondheimSå kjedelig! :-/
Norge går sammen med sverige Russland finnland frankrike..Regner med det går fort til legen, skal bare ha ny sykemelding men så skal jeg jo kjøre til Trondheim
Takk for oppdatering! Ble faktisk satt på radio her nåNorge går sammen med sverige Russland finnland frankrike..
Hihi.. så bra!Takk for oppdatering! Ble faktisk satt på radio her nå
Ja Virker som legen er litt forsinka...Hihi.. så bra!
Er de ikke alltid det...?Ja Virker som legen er litt forsinka...
Jo Bare litt rart for det er jo ingen andre her!!Er de ikke alltid det...?
Hmm.. jaja.. kommer vel snart da ;-)Jo Bare litt rart for det er jo ingen andre her!!
Håper det. 15 min på overtid nå!Hmm.. jaja.. kommer vel snart da ;-)
Det er jo ikke ille enda egentlig.. men får håpe du kommer inn fortHåper det. 15 min på overtid nå!
Håper jeg åDet er jo ikke ille enda egentlig.. men får håpe du kommer inn fort