Skravletråd

Er trøtt jeg og, men får aldri sove for tiden..skjønner ikke hvorfor..hehe :p vondt i hoftene? Bekkenløsning eller?

er så kjipt.. lei av å være en zombie nå!
tja.. er vel begynnelsen på noe.. blanding av å ha gått for langt med bikkja+ nedpress tror jeg.. håper ikke det er bekkenløsninga som kommer tilbake værtfall!
Og du får ikke sove fordi du sov for mye på dagen eller?:p

er så kjipt.. lei av å være en zombie nå!
tja.. er vel begynnelsen på noe.. blanding av å ha gått for langt med bikkja+ nedpress tror jeg.. håper ikke det er bekkenløsninga som kommer tilbake værtfall!
Og du får ikke sove fordi du sov for mye på dagen eller?:p

Nei, ikke egentlig..var tidlig oppe..har bare problemer med å sove, jeg ligger liksom aldri godt lenger :p

God morgen!:) Har hatt en urolig natt jeg også. Våknet mye og strevd med å sovne igjen. Men nå er jeg hvertfall våken og klar for frokost!:D Planer for helgen?

God morgen!:) Har hatt en urolig natt jeg også. Våknet mye og strevd med å sovne igjen. Men nå er jeg hvertfall våken og klar for frokost!:D Planer for helgen?
Mornmorn! Har sovet ganske godt - oppe på do i 3tiden, men sovnet fort igjen.. nå ser jeg på fødeavdelingen :-) jeg skal vaske og rydde litt her hjemme, før vi drar på hytta i helga! Dine planer da?

Mornmorn! Har sovet ganske godt - oppe på do i 3tiden, men sovnet fort igjen.. nå ser jeg på fødeavdelingen :-) jeg skal vaske og rydde litt her hjemme, før vi drar på hytta i helga! Dine planer da?
Vi skal til Trondheim i dag og ha kjærestehelg:D Ut å spise på restaurant, hotellovernatting og ikke minst hotellfrokost i morgen:):) En etterlengtet kjærestetur før babyen kommer;)

Vi skal til Trondheim i dag og ha kjærestehelg:D Ut å spise på restaurant, hotellovernatting og ikke minst hotellfrokost i morgen:):) En etterlengtet kjærestetur før babyen kommer;)
Ååhh.. så kos!! :-D

Gleder oss veldig til det:) Selvom det ikke er noen lang tur og bare en natt på hotell, er det godt å komme seg bort litt og bare være kjærester:)
Høres veldig kjekt ut :-D Har prøvd å hinte til mannen her også, men... :-P Vi har jo hytta da.. kjempekos det også..

God morgen :) Ligger forsatt i senga her. Etter å ha støvsuge i går, sliter jeg med å komme noen vei:( er lei det dumme bekkenet nå. Skal på fest i kveld, så i dag blir det å ligge flatt så lenge jeg kan. Også må jeg finne noe å ha på meg:p

God morgen :) Ligger forsatt i senga her. Etter å ha støvsuge i går, sliter jeg med å komme noen vei:( er lei det dumme bekkenet nå. Skal på fest i kveld, så i dag blir det å ligge flatt så lenge jeg kan. Også må jeg finne noe å ha på meg:p
Da er det bare å ta det rolig.. var jelt utslitt igår, men glad jeg henter meg raskt inn igjen!

Ja, satser på at jeg er bedre i kveld :) Pleier å komme seg om jeg tar det med ro på dagen.
Jepp.. er også flink til å ikke gjøre så mye når jeg har planer på kvelden.. det er lurt det! Energiøkonomisering :-)

Back
Topp