Ja kjørte gubben på jobbGod morgen tidlig på'n i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjørte gubben på jobbGod morgen tidlig på'n i dag?
Men veksthoppet var jo også innenfor normalområdet?hehe er ikke enkelt det der.. er glad han ikke fulgte kurven fra veksthoppet.. da hadde det nok blitt ks..
jm sa også at symfysemål kan variere litt ut i fra leie også
Jeg bestilte akkurat derfraMornmorn.. ligger å virderer om det blir frokostshopping på hm idag.. åpent i lott over en time til, men da må jeg komme meg opp av senga.. trenger noen ammesingletter bare, så er egentlig ikke så viktig.. er det hm sine som er best??
Nei det er ikke lett! Skjønner godt du er lettet for at lillingen ikke følger den kurven og første målingene da hadde det blitt megababy!hehe er ikke enkelt det der.. er glad han ikke fulgte kurven fra veksthoppet.. da hadde det nok blitt ks..
jm sa også at symfysemål kan variere litt ut i fra leie også
Så snilt gjort, gjorde det i går jeg å OG henta, men så hadde mannen bursdag daJa kjørte gubben på jobb
Her har han vært hjemme siden fredag, så kjørte han gledelig heheSå snilt gjort, gjorde det i går jeg å OG henta, men så hadde mannen bursdag da
Mornmorn.. ligger å virderer om det blir frokostshopping på hm idag.. åpent i lott over en time til, men da må jeg komme meg opp av senga.. trenger noen ammesingletter bare, så er egentlig ikke så viktig.. er det hm sine som er best??
Jeg har også kjøpt derfra, men synes de var litt rare ved puppene... Noen som har prøvd de fra Kappahl?Jeg bestilte akkurat derfra
Nei.. kjøpte et par jeg da, og så får jeg prøve de fra kappahl neste gang klarte jo heller ikke gå forbi babytøyet, så ble et par settJeg har også kjøpt derfra, men synes de var litt rare ved puppene... Noen som har prøvd de fra Kappahl?
Det er veldig vanskelig å gå forbi babyavdelingen uten å handle Det koster jo nesten ingenting hellerNei.. kjøpte et par jeg da, og så får jeg prøve de fra kappahl neste gang klarte jo heller ikke gå forbi babytøyet, så ble et par sett
Men veksthoppet var jo også innenfor normalområdet?
Nei det er ikke lett! Skjønner godt du er lettet for at lillingen ikke følger den kurven og første målingene da hadde det blitt megababy!
Min mage var helt etter "normalen" sist, men vår ble bare 2,4 kg tilslutt, så det er ikke noen sikker målestokk denne symfyseluringen
Veldig søt!!
Veldig skjønn <3
Måtte bare.. håper jo at vofsen og lillegutt blir bestevennerVeldig skjønn <3
Okei! Skjønnerja, men han hadde blitt for stor ifht mine hofter om han hadde fulgt den kurven, da er det stor sjanse for at han hadde blitt over 4.. for han var +4 ifht vekst når jeg var på 3D ul
Nei det er ikke lett! Skjønner godt du er lettet for at lillingen ikke følger den kurven og første målingene da hadde det blitt megababy!
Min mage var helt etter "normalen" sist, men vår ble bare 2,4 kg tilslutt, så det er ikke noen sikker målestokk denne symfyseluringen