Skravletråd

Mornmorn.. ligger å virderer om det blir frokostshopping på hm idag.. åpent i lott over en time til, men da må jeg komme meg opp av senga.. trenger noen ammesingletter bare, så er egentlig ikke så viktig.. er det hm sine som er best??

Mornmorn.. ligger å virderer om det blir frokostshopping på hm idag.. åpent i lott over en time til, men da må jeg komme meg opp av senga.. trenger noen ammesingletter bare, så er egentlig ikke så viktig.. er det hm sine som er best??
Jeg bestilte akkurat derfra :)

hehe er ikke enkelt det der.. er glad han ikke fulgte kurven fra veksthoppet.. da hadde det nok blitt ks..
jm sa også at symfysemål kan variere litt ut i fra leie også :)
Nei det er ikke lett! Skjønner godt du er lettet for at lillingen ikke følger den kurven og første målingene:) da hadde det blitt megababy!
Min mage var helt etter "normalen" sist, men vår ble bare 2,4 kg tilslutt, så det er ikke noen sikker målestokk denne symfyseluringen;)

Jeg bestilte akkurat derfra :)
Jeg har også kjøpt derfra, men synes de var litt rare ved puppene... Noen som har prøvd de fra Kappahl?

Jeg har også kjøpt derfra, men synes de var litt rare ved puppene... Noen som har prøvd de fra Kappahl?
Nei.. kjøpte et par jeg da, og så får jeg prøve de fra kappahl neste gang :-) klarte jo heller ikke gå forbi babytøyet, så ble et par sett :-P

Nei det er ikke lett! Skjønner godt du er lettet for at lillingen ikke følger den kurven og første målingene:) da hadde det blitt megababy!
Min mage var helt etter "normalen" sist, men vår ble bare 2,4 kg tilslutt, så det er ikke noen sikker målestokk denne symfyseluringen;)

nei, er jo ikke en sikker måling.. men 2,4 er bedre enn 4,2 :p
ganske liten han da egentlig? normalen for gutter er vel på ca 3,8?

Flere som har fått vedtaket om foreldrepenger fra Nav? Her har jeg måtte ringe to ganger fordi datoene og lengden på utbetalingen er feil. De er veldig hyggelige og hjelpsomme i andre enden da, men uansett:p Så sjekk alt damer!!

Mulig jeg overreagerer nå, men er det så smart å skrive at hun hadde komt til å fått en "megababy" hvis symfysemålene hadde fortsatt på den måten? Det kan jo tenkes at det er andre på forumet som har en lignende kurve?
Og så synes jeg du motsnakker deg selv når du etterpå skriver at symfysemål ikke er en sikker målestokk på babyens størrelse?

Back
Topp