Skravletråd

Måå bare suttre litt!
var en snill lærer som syntes synd på meg og ga meg ordentlig kontorstol.. (har egt plaststoler) når jeg da fikk denne stolen som gjør min hverdag 10ganger bedre ble resten av klassen sjalu og nesten sur, blir litt oppgitt..!

Måå bare suttre litt!
var en snill lærer som syntes synd på meg og ga meg ordentlig kontorstol.. (har egt plaststoler) når jeg da fikk denne stolen som gjør min hverdag 10ganger bedre ble resten av klassen sjalu og nesten sur, blir litt oppgitt..!

Herlighet... :P Tenåringer du sitter i klasse med? Noen forstår bare ikke at enkelte mennesker har forskjellige behov.

Veldig fint! 34+1, han ligger med hodet langt ned, trodde han kom til å feste seg helt innen kort tid :-D 135 i puls, symfysemål på 32 (ca på midten av normalomr), fint blodtrykk osv.. hvordan gikk det med deg?
Er akkurat 32 uker, symfysemålet lå litt høyere enn snittet, men ho sitter med rumpa og beina ned enda så håper ho finner på å bytte stilling snart;) puls mellom 140-150, og fint blodtrykk her også;) bra alt er vel!

Er akkurat 32 uker, symfysemålet lå litt høyere enn snittet, men ho sitter med rumpa og beina ned enda så håper ho finner på å bytte stilling snart;) puls mellom 140-150, og fint blodtrykk her også;) bra alt er vel!
Min har turna rundt lenge tror jeg.. kanskje frem til forrige uke.. er iaf glad jeg slipper seteleie.. hun trodde ikke han kom til å skifte no særlig stilling før han festet seg helt.. og hvis vannet kom til å gå nå, ble det nok ikke no splæsj :-P hun sa også at om en uke vil de ikke prøve å stoppe det hvis fødselen begynner.. wææ ;-)

Den store jordmordagen! Jeg har vært litt bekymra, magen har vokst veldig de siste dagene har jeg følt.. Så deilig at symfysemålet er på kurv, vekta er fin og alt med babyen var bra. Og blodtrykket var fint. Letta!

Da var det helg igjen!:p Jobber mandag og onsdag, så blir tidlig helg hver uke. Det begynner å bli tungt å være på jobb. Jobber i barnehage og kjenner all bøyinga, opp og ned fra gulvet, påkledning, ja det meste egentlig, begynner å bli slitsomt! Men bare tre uker igjen med jobb før permisjon:) Bør vel bare bite tenna sammen da?:D Legen igjen på fredag for å planlegge de siste ukene... Mange som fortsatt jobber fullt??

Da var det helg igjen!:p Jobber mandag og onsdag, så blir tidlig helg hver uke. Det begynner å bli tungt å være på jobb. Jobber i barnehage og kjenner all bøyinga, opp og ned fra gulvet, påkledning, ja det meste egentlig, begynner å bli slitsomt! Men bare tre uker igjen med jobb før permisjon:) Bør vel bare bite tenna sammen da?:D Legen igjen på fredag for å planlegge de siste ukene... Mange som fortsatt jobber fullt??

Så lenge det ikke er vondt hadde sikkert jeg bitt tennene sammen. :P Du kan ikke be om å få gå først ut og ta imot ungene så andre kan kle på dem? Sånn er ordningen for meg. ;) Slipper også å dekke på/av etter lunsj.

Så lenge det ikke er vondt hadde sikkert jeg bitt tennene sammen. :P Du kan ikke be om å få gå først ut og ta imot ungene så andre kan kle på dem? Sånn er ordningen for meg. ;) Slipper også å dekke på/av etter lunsj.
Kommer nok til å stå i det de siste ukene ja:D Har allerede gjort endel tilpasninger. Føler det bare blir styr å ha meg på jobb hvis lista over ting jeg ikke kan/orker å gjøre blir lengre:p

godt å se at det sto bra til med dere også :)
Tusen takk og ilige måde;)
Her er snuppsi litt større sånn om man tenker symfysemål, men ikke mye over! Noe jeg synes forsåvidt er greit siden førstemann var litt liten. Håper ikke det blir diger baby da, hadde sikkert blitt litt problematisk her å er ganske liten selv:)

Tusen takk og ilige måde;)
Her er snuppsi litt større sånn om man tenker symfysemål, men ikke mye over! Noe jeg synes forsåvidt er greit siden førstemann var litt liten. Håper ikke det blir diger baby da, hadde sikkert blitt litt problematisk her å er ganske liten selv:)

hehe er ikke enkelt det der.. er glad han ikke fulgte kurven fra veksthoppet.. da hadde det nok blitt ks..
jm sa også at symfysemål kan variere litt ut i fra leie også :)

Vedlegg

• 1424898019970.jpg
    1424898019970.jpg
    54,4 KB · Visninger: 20
Back
Topp